≡ Menu

Cumu hè statu spessu citatu in i mo testi, ogni persona hà una frequenza di vibrazione individuale; per esse precisu, ancu u statu di cuscenza di una persona, da quale a so realità nasce, hà a so propria frequenza di vibrazione. Quì ci piace ancu parlà di un statu energeticu, chì à u turnu pò aumentà o diminuite a so propria freccia. I pinsamenti negativi reducennu a nostra propria freccia, u risultatu hè una cumpressione di u nostru corpu energeticu, chì rapprisenta una carica chì a so volta hè trasmessa à u nostru corpu fisicu. I pinsamenti pusitivi aumentanu a nostra propria frequenza, risultatu in a De-densificazione di u nostru corpu energeticu, chì significa chì u nostru flussu sottile pò fluisce megliu. Ci sentimu più ligeri è in u risultatu rinfurzà a nostra propria custituzione fisica è psicologica.

U più grande assassinu di frequenza di u nostru tempu

L'amore di sè stessu hè essenziale per a nostra prosperitàIn questu cuntestu, ci sò assai cose chì abbassanu massivamente a nostra propria freccia di vibrazione. A basa per una riduzzione o un aumentu, però, hè sempre i nostri pinsamenti.Pensamenti di l'odiu, l'ira, l'invidia, a gelosia, l'avidità o ancu i paure riducenu a nostra freccia di vibrazione. I pinsamenti pusitivi, vale à dì a legittimisazione di l'armunia, l'amore, a carità, l'empatia è a pace in a nostra propria mente, aumentanu a nostra propria frequenza di vibrazione. Altrimenti, ci sò di sicuru altri fattori, influenze esterne, cum'è l'elettrosmog o una dieta antinaturale, chì ponu avè una influenza drastica nantu à a nostra propria freccia di vibrazione. Unu di i più grandi assassini di freccia di vibrazione di u nostru tempu oghje, se micca u più grande assassinu di freccia di vibrazione, hè dovutu à una mancanza d'amore di sè stessu. In questu cuntestu, l'amore di sè stessu hè ancu essenziale per a nostra propria prosperità (ùn cunfundite l'amore stessu cù u narcisismu o l'arroganza à questu puntu). Per creà un spettru cumplettamente pusitivu di pinsamenti, per rializà un statu in quale simu permanentemente in una freccia di vibrazione alta, hè di a massima impurtanza chì accettemu di novu, accettà noi stessi è cumincià à amassi di novu. In ultimamente, questu crea ancu accettazione + amore versu l'altri populi, cumu puderia esse altrimenti? À a fine di u ghjornu, avemu sempre trasfirutu / prughjettanu u nostru statu internu in u mondu esternu. Per esempiu, una cunniscenza di u mio hà spessu scrittu annantu à a so pagina di Facebook chì ci odiava tutti. À a fine, era solu spressione a so mancanza d'amore per sè stessu. Era insatisfattu di a so vita, forse ancu di e so circustanze, è cusì ci hà cumunicatu a so brama d’amore, o piuttostu d’amore di sè stessu. Ùn vede micca u mondu cum'è hè, ma cum'è tù sì. E persone chì amanu è accettanu in seguitu ancu guardanu a vita da questa perspettiva amorosa (è, per via di a lege di risonanza, attrae ancu altre circustanze di vita in a so propria vita chì sò di natura simili in termini di frequenza). E persone chì ùn s'accettanu micca è ancu odià si finiscinu per vede a vita da una perspettiva negativa è odiosa.

U mondu esternu hè solu un specchiu di u so statu internu è viciversa. A manera di percepisce e cose in u mondu esternu, per esempiu, s'è pensate chì tutti ti ricusanu è ti odianu, in fine succede solu in voi.. !!

Prughjettate a vostra insatisfazione in u mondu esternu, chì vi mostrarà ripetutamente stu sbilanciamentu internu cum'è un specchiu. Per quessa, l'amore di sè stessu hè essenziale quandu si tratta, prima, di a nostra propria prosperità è, in segundu, quandu si tratta di u nostru sviluppu mentale è spirituale. Di sicuru, a mancanza d'amore stessu hè ancu ghjustificata. E parti di l'ombra riflette sempre a nostra propria mancanza di cunnessione spirituale + divina è per questu mutivu ci serve cum'è maestri, cum'è lezioni istruttive da quale pudemu piglià un impurtante autocunniscenza. Sentu simpricimenti chì avemu da affruntà qualcosa di novu per pudè amparà à amassi di novu.

Quelli chì si amanu amanu i so cumpagni umani, quelli chì odianu odianu i so cumpagni umani. A relazione cù l'altri serve dunque cum'è un specchiu di u nostru statu internu.. !!

Questu puderia, per esempiu, riferite à i cambiamenti in l'internu è fora chì averebbenu un effettu pusitivu nantu à a nostra psique. O si riferisce à abbandunà e vechje situazioni di a vita passata, mumenti da quale avemu sempre assai soffrenu è simpricimenti ùn pudemu micca fà cun elli. Una cosa hè certa, però, ùn importa micca quantu e cose sò male per voi, ùn importa micca quantu severa a perdita di u vostru propiu amori di sè stessu pò esse, in un modu o l'altru vi esce da u vostru propiu slump, ùn deve mai dubbità. Dopu un bassu ci hè di solitu sempre un altu. Questu hè esattamente cumu u putenziale di l'amore di sè stessu si trova in dorme in l'anima di ogni persona. Si tratta solu di sviluppà stu putenziale di novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment