≡ Menu

Cumu hè statu spessu citatu in i mo articuli, l'umanità hè stata in un cusì chjamatu saltu quantum in u svegliu dapoi a nova era iniziata di l'Aquarius - chì à u turnu hà iniziatu u 21 di dicembre di u 2012 (anni apocalittici = anni di svelamentu, svelamentu, rivelazione) . . Quì ci piace ancu parlà di una transizione in a 5a dimensione, chì in fine significa ancu una transizione in un statu cullettivu più altu di a cuscenza. In u risultatu, l'umanità cuntinueghja à sviluppà massivamente, diventa di novu cuscenza di e so capacità spirituali (u spiritu règula nantu à a materia - u spiritu rapprisenta a nostra origine, hè a quintessenza di a nostra vita), sguassate gradualmente a so propria parte d'ombra, diventa più spirituale, diventa un espressione di a propria mente egoista (a mente 3D orientata materialmente) è vede à traversu u sistema basatu nantu à a disinformazione è frequenze bassu (bugia di interessu cumpostu, schiavitù muderna, suppressione mentale intenzionale).

U risvegliu di a nostra civilizazione

Onda galatticaIn questu riguardu, noi l'omu avemu torna à sperimentà un aumentu di a nostra propria freccia di vibrazione, un aumentu chì à u turnu hè ancu dovutu à un aumentu di a frequenza planetaria. A causa di questu aumentu di a vibrazione, noi l'omu sguassate automaticamente tutte e nostre parti negative, vale à dì abitudini negativi, pinsamenti / emozioni, credenze, cunvinzioni è cumpurtamenti, per pudè stà in permanenza in una freccia più alta di novu, altrimenti continueremu. per esse in... I mudelli di pensamentu distruttivi anu sempre ghjudiziu nantu à e cose chì ùn currispondenu micca à a nostra visione di u mondu cundizionata è ereditata è mantene u nostru statu di cuscenza cuntenutu. Puderemu cuntinuà à esse 3D - materialmente orientatu è ùn saria micca capaci di sviluppà è ricunnosce u putenziale di a nostra mente, e capacità di a nostra ànima. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu è noi l'omu avemu avutu un aumentu cuntinuu di a nostra propria frequenza da u 2012. Ma chì hè veramente ciò chì hà da fà? Fora di uni pochi di timpeste solari, chì ponu ultimamente cambià u nostru statu di cuscenza, questu hè simplicemente ligatu à a nostra galaxia, per esse precisu, à un polsu chjamatu galatticu. In questu cuntestu, hè impurtante per capiscenu a vita è a cuscenza, chì hè presente in tutta l'esistenza. Cum'è in u grande, cusì in u picculu, cum'è in u macrocosmu, cusì ancu in u microcosmu.

U principiu universale di currispundenza dice, prima, chì principii è strutture simili ponu sempre esse truvati in tutti i livelli di l'esistenza, vale à dì u macrocosmu hè riflessu in u microcosmu è vice versa, cum'è in u grande - cusì in u picculu, cum'è sopra - cusì. sottu è sicondu, sta lege dice , chì u mondu perceptible esternu hè solu un specchiu di u so propiu statu internu è vice versa, cum'è internu - cusì fora .. !!   

In u risultatu, u nostru pianeta hà a vita, hè cuscente, respira (per esempiu, usa i nostri boschi cum'è pulmoni) è esiste cum'è espressione di cuscenza. A listessa ultimamente si applica à a nostra galaxia. A nostra galaxia, cum'è u nostru pianeta Terra, rapprisenta ancu un urganismu cumplessu chì hè difficiule di capiscenu (noi l'omu sò organismi / universi chì sò situati in un urganismu / universu è sò circundati da innumerevoli organismi / universi).

L'origine di a freccia aumenta

A nostra galassia hà dunque vita, hè una espressione di cuscenza è respira, pulsa. In questu cuntestu, in u centru di a nostra galaxia ci hè ancu una stella doppia tamanta, una fonte di luce, u Sun Central Galactic. Stu sole cintrali galatticu pulsa ancu in un ritmu regulare è ognuna di queste pulsazioni piglia 26.000 XNUMX anni per compie. Cù ognuna di queste pulsazioni, quantità giganti di particeddi d'alta energia sò liberati, chì sò poi sparati splusivi attraversu u cosmosu à una velocità enormosa è ghjunghjenu à u nostru sistema solare o à u nostru pianeta. Questa radiazione còsmica entrante, queste frequenze alte, cambia solu u statu cullettivu di cuscenza di l'umanità è inizianu un saltu quantum in u svegliu. Allora noi l'omu ci svegliemu gradualmente da u nostru sonnu prufondu, sperimentà un cambiamentu radicali, un cambiamentu prufondu in a nostra propria mente è, dopu, sviluppanu più. Dopu ricunnoscemu u nostru propiu cumpurtamentu distruttivu / pinsamenti di novu è cuminciamu à campà più in armunia cù a natura di novu, ricunnosce strutture distruttive è, soprattuttu, basate in EGO è ponu identificà cun elli di menu è menu. L'effetti di u pulsu galatticu ci ghjunghjenu dapoi parechji anni è e cunsequenze di queste frequenze massive entrate sò più chè notevuli. Un numeru estremamente grande di persone sò oghji cuscenti chì un certu cambiamentu hè accadutu nantu à u nostru pianeta, chì ci hè assai di più in a vita chì ci simu cunduti à crede, è dunque torna una volta à trattà cù e grandi dumande di a vita.

A causa di l'impulsu galatticu di 26.000 XNUMX anni è l'aumentu assuciatu di a freccia di vibrazione planetaria, i nostri stati di cuscenza sò literalmente inundati di energia d'alta frequenza, chì à longu andà solu favurizeghja l'espansione di u nostru spiritu, un dispiegamentu di a nostra ànima. ..!! 

Stu cambiamentu planetariu, sta transizione in a 5a dimensione hè ancu imparable in questu sensu, hè inevitabbile è attualmente porta à un riallineamentu cumpletu / riorientazione di a civilizazione umana. Per questu causa, alcune cose chì cambianu u mondu accaderanu in l'anni à vene è l'umanità cuntinuerà à sviluppà finu à chì manifestemu una età d'oru nantu à stu pianeta. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment