≡ Menu

L'omu sò esseri assai multifaceted è anu strutture sottili uniche. A causa di a limitazione di a mente tridimensionale, assai persone crede chì solu ciò chì vede esiste. Ma quellu chì scava in u mondu materiale in ultimamente hà da capisce chì tuttu in a vita hè solu di energia. È questu hè esattamente cumu hè cù u nostru corpu fisicu. In più di e strutture fisiche, l'omu è ogni esseru viventi anu strutture diverse corpi sottili. Questi corpi sò a raghjoni chì a nostra vita ferma intacta è hè essenziale per a nostra esistenza. In questu articulu vi spiegheraghju esattamente ciò chì i corpi sò questi è quale scopu anu queste diverse strutture.

U corpu vitale

Prima di tuttu, principiaraghju cù u nostru corpu vitale. Stu corpu sottile hè rispunsevule per assicurà chì u nostru urganismu ferma in equilibriu. Hè essenzialmente u trasportatore di a nostra energia di vita (Prana), u nostru impulsu internu. Ogni persona hà sta energia chì dà vita. Senza quessi ùn puderemu micca funziunà, o megliu, ùn puderemu micca campà. Questa energia ci guida ogni ghjornu è crea in noi l'urgenza di creà situazioni di vita o sperienze novi. Un corpu vitale forte hè notu perchè simu assai motivati, irradiate assai energia o gioia di vita è principalmente incarnanu gioia di vita. In u risultatu, e persone senza motivazione anu un corpu vitale debule o, più precisamente, un corpu vitale debilitatu. In u risultatu, vi sentite spessu lento, avete una attitudine / carisma disprezzu è un desideriu menu forte di vive.

U corpu mentale

U corpu vitaleU corpu mentale, cunnisciutu ancu u corpu spirituale, hè u trasportatore di i nostri pinsamenti, a nostra cunniscenza, a nostra mente raziunale, i nostri desideri è i nostri brami. Grazie à questu corpu, pudemu creà è manifestà in cunscienza l'esperienze à u livellu intellettuale. I nostri principii di credenza, e nostre opinioni è attitudini versu a vita sò ancorati in questu aspettu sottile. Un corpu mentale equilibratu è una mente chjara ci permettenu di creà idee basi principarmenti pusitivi in ​​a vita. Questu vi fa sentu più cunfidendu è vi permette di valutà e situazioni megliu. Queste idee basi pusitivi ponu esse creati perchè u corpu mentale equilibratu permette di capisce megliu e cunnessione, mudelli è schemi di vita suttili.

Un corpu mentale sbilanciatu spessu si manifesta à traversu mondi distruttivi di pensamentu. I mudelli di pensamentu negativu spessu determinanu a vita di ogni ghjornu per tali persone. Queste persone ùn sò micca in u cuntrollu di e so menti mentali è spessu permettenu di esse duminatu da i so prucessi di pensamentu. Quelli affettati anu spessu u sintimu ch'elli ùn valenu nunda, ch'elli ùn ponu ottene nunda è chì sò menu intelligenti cà quelli chì li circundanu. Un corpu mentale debilitatu hè ancu notu per mezu di e credenze è i mudelli di pensamentu. Sti pirsuni trovanu difficiuli di ripensà i so principii è qualchì volta si fermanu à u listessu trenu di pensamentu tutta a so vita senza mai interrugà o ancu ripensà.

Ma appena diventate cuscenti di i vostri pinsamenti illimitati o di u putere di creazione di novu è capisce chì tù stessu genera pinsamenti, animali cù emozioni è capisci chì tù stessu sì u creatore di u vostru propiu mondu di pinsamenti, allora a luce di u corpu di metallu principia. per brillà di novu.

U corpu emutivu

U corpu emutivu hè l'aspettu sensitivu di tutti noi. Attraversu stu corpu avemu l'emozioni è i sentimenti ogni ghjornu. Stu corpu hè rispunsevule per se i pinsamenti sò animati cù sentimenti pusitivi o negativi. Di sicuru, avemu tutti l'arbitri liberi è pudemu dunque sceglie s'ellu creemu pinsamenti pusitivi o negativi. U corpu emutivu ci permette solu di creà è di almacenà sensazioni. Quandu qualchissia hà un corpu emutivu equilibratu, quella persona generalmente genera sentimenti chjaru di gioia, amore è armunia. Queste persone sò in un umore pusitivu a maiò parte di u tempu è evitenu emozioni negattivi.

U corpu emutivuÙn hè micca difficiule per queste persone per sente l'amore o, per dì più precisamente, per sprime u so amore. Sò assai aperti è pusitivi versu novi avvenimenti è persone. Un corpu emutivu sbilanciatu, invece, hè spessu accumpagnatu da energia / negatività vibrazionale bassa. A maiò spessu, stu sbilanciamentu risultatu in secondi pensieri, rabbia, disonestà, tristezza è dolore. Queste persone sò spessu guidate da sentimenti di vibrazione bassa è trovanu assai difficiuli di sprime u so amori à l'altri persone o animali. Spessu queste persone si isolanu da l'amore chì li circonda è si dedicanu à l'attu di vita più bassu, generatore di negatività.

U corpu supracausale

U corpu supra-causale o ancu cunnisciutu cum'è a mente egoista hè un mecanismu protettivu rispunsevule per a separazione da u Divinu. Attraversu sta mente di vibrazione bassa creamu soprattuttu negatività. Sta mente ci permette di vagà ciechi attraversu a vita è assicura chì ci formemu ogni ghjornu per mezu di ghjudizii, odiu, dubbitu, timore, gelosia, avidità è egoismu. Parechje persone si permettenu continuamente di esse cuntrullati da a so mente egoista è sò dunque prigiuneri di a so propria mente. In u mondu di l'ego, l'amore hè accettatu solu in una misura limitata è hè vistu cum'è una debule.

Parechje persone s'identificanu cumpletamente cù l'ego è cusì dannu si stessi. Ma sta mente hè impurtante per sperienze a dualità di a vita. Luntanu da strutture è dimensioni divine, polarità è dualità sempre esistenu. Questu ci dà a capacità di dividisce u mondu in "boni è cattivi". Sta mente hè quì per amparà a vita, per creà è accumulà esperimenti negativi è dopu per capisce chì ùn avemu micca bisognu di negatività in a vita. Cumu aghju da mè stessu, per esempiu? Capisce è apprezzà l'amore s'ellu esiste solu? A dualità di a vita hè stata creata in modu chì pudemu amparà è evoluzione da stu principiu, chì capiscenu chì l'amore hè l'unica essenza in l'universu chì avemu bisognu è micca l'esperienze egoistiche, auto-dannu.

L'anima o corpu spirituale

L'anima o u corpu spirituale rapprisenta u principiu divinu, l'aspettu intuitivu è d'alta vibrazione in tutti noi. Stu corpu riflette a vera natura di l'omu è assicura chì pudemu agisce da u principiu divinu di a vita. Hè a pace chì si piatta daretu à i panni di a ghjente è hè rispunsevuli di trattà l'altri persone cù rispettu, dignità è amore. Qualchidunu chì si identifica cù l'anima incarna a pace, l'armunia, a cumpassione è l'amore. Una forte cunnessione emotiva ci impedisce ancu di ghjudicà l'altri. Tutte e qualità inferiori di l'omu ùn trovanu sustegnu in l'aspettu mentale. Hè a contrapartita di a mente egoista è ùn cessà mai di esiste. L'anima hè immortale è pò esse solu. Hè a luce chì hè ammucciata in ogni persona è ogni persona pò esse cuscenza di a so ànima di novu, ma solu assai pochi sò cuscenti di l'ànima è agisce principarmenti da l'aspettu egoisticu.

A maiò parte di a ghjente accetta a mente egoista è accetta senza sapè a "separazione da l'anima" risultante. Ma à u mumentu assai persone ricunnosce a so mente egoista, mettendu da parte è agisce sempre più da a so ànima intuitiva. I ghjudizii spariscenu, l'odiu, l'invidia, a gelosia è tutte l'altri qualità inferiori ùn sò più fermati è invece cuminciamu à agisce di novu per l'amore eternu. Perchè l'amore hè ciò chì carattirizza tuttu in a vita, in l'esistenza. L'amore hè una struttura energetica di alta vibrazione, 5 dimensionale chì hè sempre esistita, hè è hè opposta.

Ogni parsona pò piglià quantu l'amore è l'armunia da sta fonte d'energia quantu volenu, perchè sta fonte d'energia hè inesgotable. Tuttu hè custituitu d'amore è serà sempre custituitu d'amore. Venemu da l'amore è vultemu à l'amore, questu hè u circulu di a vita. Hè solu quì in u mondu fisicu 3rd dimensionale chì luttemu cù i pinsamenti negativi è l'emozioni perchè per via di a mente egoista è a lege di risonanza chì agisce nantu à questu, tendemu à attruverà avvenimenti negativi in ​​a nostra vita piuttostu cà pusitivi.

A memoria di i mondi sottili torna.

Semu esseri amatori, multidimensionali è avà cuminciamu à ricurdà di novu stu principiu primariu di a vita. A memoria torna di più in più è a ghjente ritrova attualmente una cunnessione dritta è constante à l'aspettu omnipresente, divinu di a creazione. Cessemu d'identificà cù u corpu fisicu o cù qualcunu di l'altri corpi sottili è capiscenu di novu chì simu esseri multidimensionali chì anu l'uppurtunità di portà tutta a nostra esistenza in equilibriu. Finu à quì, stà sanu, felice è cuntinueghja à campà a vostra vita in armunia.

Lascia un Comment

    • Thomas Rusche 13. Febru 2021, 13: 00

      Grazie per stu lessicu, mi ricordu di u mo Principiu Divinu di Amore è Pace in mè. Grazie.❤️❤️

      rispondi
    Thomas Rusche 13. Febru 2021, 13: 00

    Grazie per stu lessicu, mi ricordu di u mo Principiu Divinu di Amore è Pace in mè. Grazie.❤️❤️

    rispondi