≡ Menu
prisenza

In i mo anni più ghjovani, ùn aghju mai veramente pensatu à a prisenza di u presente. À u cuntrariu, a maiò parte di u tempu ùn aghju micca agitu fora di sta struttura in tuttu. I raramenti vissutu mentalmente in u cusì chjamatu avà è spessu persu troppu spessu in mudelli / scenarii negativi passati o futuri. À quellu tempu ùn era micca cuscente di questu è cusì hè accadutu chì aghju tiratu assai negatività da u mo passatu persunale o da u mo futuru. Eru constantemente preoccupatu per u mo avvene, paura di ciò chì puderia vene, o sentu culpèvule per certi avvenimenti passati, classificendu l'avvenimenti passati cum'è sbagli, sbagli chì mi dispiace assai in questu cuntestu.

U presente - ​​un mumentu chì si stende per sempre

chì-avàÀ quellu tempu, mi perdeva sempre più in tali scenarii mentali è permette à u mo "sistema" mente / corpu / spiritu di diventà sempre più sbilanciatu. Aghju derivatu più è più soffrendu da questu abusu di a mo propria imaginazione mentale è cusì persu sempre più a cunnessione cù a mo propria mente spirituale. In ultimamente, l'anni passanu finu à chì un ghjornu u mo fratellu è aghju trovu in u prucessu di svegliu spirituale. A prima cunniscenza prufonda di sè stessu ghjunse à a nostra cuscenza è da tandu a nostra vita cambiò di colpu. U primu grande autocunniscenza era chì nimu in u mondu ùn hà u dirittu di ghjudicà a cieca a vita o u mondu di i pinsamenti di una altra persona. Da tandu tuttu cambiò. A nova autocunniscenza / espansione di a cuscenza hà furmatu u cursu ulteriore di a nostra vita è cusì in i ghjorni / mesi / anni dopu avemu trattatu intensamente cun cuntenutu spirituale. Un ghjornu eramu seduti inseme in a mo stanza di novu è, dopu à una filusufizza intensiva, avemu capitu chì u passatu è u futuru sò in ultimamente solu custruzzioni mentali.

U passatu è u futuru sò solu custruzzioni mentali !!

In stu cuntestu, avemu fattu cuscenza chì avemu sempre statu in u presente è chì sta custruzzione omnipresente accumpagna tutta l'esistenza di una persona. Dopu tuttu, u passatu è u futuru ùn esiste micca, o simu oghje in u passatu o in u futuru ? Di sicuru micca, simu solu in u presente.

Una realizazione chì hà cambiatu a nostra cunniscenza di a vita

a prisenzaCiò chì hè accadutu in u passatu in questu riguardu hè accadutu avà è ciò chì succede in u futuru sarà ancu avà. Avemu capitu chì u presente, u cusì chjamatu avà, hè un mumentu eternamente espansivo chì hè sempre statu, hè è serà. Un unicu mumentu chì avemu sempre statu in. Stu mumentu si stende per sempre è fora di questu hè sempre esistitu è ​​esisterà per sempre. Tuttavia, assai persone ùn agiscenu micca basatu nantu à i mudelli attuali, ma spessu si perdenu in scenarii passati è futuri. In questu cuntestu, avete assai soffrenu da a vostra imaginazione mentale è cusì perde u vostru equilibriu. Stu abusu mentale pò esse tracciatu à a vostra propria mente tridimensionale, energicamente densa, egoista. Sta mente in ultimamente assicura chì noi l'omu pudemu realizà a densità energetica o stati negativi in ​​a nostra propria mente, mumenti chì anu una freccia di vibrazione bassa per via di a so natura strutturale. Qualchissia chì stà mentalmente in u presente è ùn si perde micca in scenarii passati o futuri pò agisce da a presenza di u presente è tira l'energia di vita da questa fonte sempre esistente. Sta realizazione prufonda ci occupava per ghjorni à l'epica. Per mè, mi paria ancu chì quandu u mo cuginu si trasfirìu, aghju passatu ore à pensà à sta nova autocunniscenza.

Una riprogrammazione prufonda di u nostru subconsciousu.. !!

Ma eru cusì sopraffattu da sta realizazione chì ùn pudia pensà à nunda d'altru quellu ghjornu. In i ghjorni chì seguitanu, sta cunniscenza normalizzata, diventò parte di u nostru subconsciousu è era avà una parte integrante di a nostra visione di u mondu. Di sicuru, questu ùn hà micca assicuratu chì ùn avemu mai più persu in scenarii mentali à longu andà, ma sta nova cunniscenza era sempre formativa è ci hà resu assai più faciule per affruntà tali situazioni. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment