≡ Menu
Nuvembre

U novu mese di nuvembre hè vicinu à l'angulu è in questu sensu, influenze energetiche completamente novi ci ghjunghjeranu di novu. In questu cuntestu, micca solu ogni ghjornu o ancu ogni annu, ma ancu ogni novu mese porta cun ellu una qualità energetica completamente individuale. Per questu mutivu, Novembre diventa ancu una qualità energetica completamente individuale portanu cun elli è per quessa ci danu un novu impetu.

Rivista d'ottobre

NuvembrePrima di andà in nuvembre, mi piacerebbe riviseghjà u mese d'ottobre in particulare. In quantu à questu, aghju discututu ripetutamente stu mese estremamente tempestoso in l'articuli energetichi di ogni ghjornu, ma mi piacerebbe ripiglià stu mese di novu in dettagliu, soprattuttu chì uttrovi si sentia cum'è unu di i mesi più intensi è turbulenti in una longu tempu. Questu hè ancu intesu da tutti i lati. Ùn aghju micca solu capace di sperimentà questu in u mo ambiente immediatu, vale à dì chì hè statu infurmatu in a mo famiglia, ma sta intensità spiciale hè stata ancu pigliata nantu à e mo piattaforme è in diverse altre piattaforme. Nisun dui ghjorni eranu listessi in uttrovi è questu mese era qualchì volta accumpagnatu da stati emutivu completamente differenti è stati di cuscenza. In parte si parlava di sbalzi d'umore massivi, vale à dì alti è bassi, ma ancu di sogni intensi, visioni completamente novi, argumenti è cambiamenti persunali. Affruntà cù e so parti pesanti di l'ombra o ancu un cunfrontu cù cunflitti internu puderia esse sperimentatu in prufundità è si pudia veramente sente cumu si era dumandatu di lascià i cambiamenti currispundenti diventanu manifesti o, se ne necessariu, di diventà cumplettamente cuscenti di queste circustanze. In a mo vita aghju passatu ancu e fasi più diverse, cuminciendu cù una da una banda Sanificazione intestinale è disintossicazione radicali, da l'altra banda, cù recidive, un brevi puntu bassu emutivu, una superazione successiva di stu puntu bassu, u cunfrontu cù situazioni di vita passata, cambiamenti bruschi di a cuscenza, per via di quale tutte e preoccupazioni sò sparite è eru cumplettamente ancoratu in l'ora è ancu dopu. i sentimenti assuciati di sentenu a vita in modu completamente diversu. In queste quattru settimane, aghju pussutu sperimentà tante impressioni novi, acquistà esperienze, passà per cambiamenti mentali chì si sentia cum'è unu di i mesi chì alteranu a mente in età.

U sicretu di l'omu straordinariu hè, in a maiò parte di i casi, nunda, ma cunsiquenza. – Buddha..!!

Era sempre entusiasmante di scuntrà u mo fratellu, chì paria caccià una volta ogni settimana è mezu è poi m'hà dettu ancu di i so sintimi di tempesta in questu sensu. Stu mese era dunque assai difficiuli in quantu à l'intensità, ma avemu pussutu prufittà in generale. A causa di i forti muvimenti energetichi, assai "travagliu di trasfurmazioni" puderia esse fattu è ancu s'ellu certi ghjorni eranu sobri è emutivu turbulenti, assai puderia ancu esse puliti è clarificatu internamente. In particulare avà versu a fine di u mese assai era pussibile è alcuni cunflitti internu profondi puderanu esse clarificatu cun sè stessu.

L'influenzi energetichi in u Novembre

A qualità di l'energia di nuvembre Ebbè allora, per parlà di u mesi di nuvembre chì vene, in fine, si pò assai bè suppone chì stu mese serà ancu assai intensivu in quantu à a qualità energetica. Ùn pensu micca ancu chì avemu da sperienze un "flattening out" in questu sensu è chì sta intensità è l'accelerazione in u prucessu di u svegliu spirituale si fermanu. U mo sintimu mi dice assai più chì Nuvembre hà da cuntinuà sta intensità, iè, chì sta qualità energetica hà ancu sperienze una intensificazione ulteriore. Ci hè una magia cusì speciale nantu à a fase attuale chì si sente chì questu hè solu u principiu è cambiamenti veramente prufondi sò per manifestà in e settimane à vene. A svelazione di u nostru propiu veru avarà certamente e funzioni novi è assai di ciò chì era iniziatu in uttrovi pò avà esse cuntinuatu o ancu cumpletu, questu ùn hè micca solu appiicatu à diversi "prucessi di lascià andà" (Cunflitti o mumenti passati da i quali tiramu energie disarmoniche, lascià o piuttostu lascià esse, amparate à ùn tira più soffrendu da queste idee - alluntanà a culpabilità da sè stessu è cunsidereghja e situazioni currispundenti cum'è sperienze istruttive chì ùn puderianu micca esse accadute altrimenti è per elli. u prucessu di sviluppu era necessariu), ma ancu per una assunzione accumpagnata di novi energie / circustanze. A stabilizazione mentale è l'autorealizazione sò dunque diventate ancu più impurtanti per noi stessi è puderanu sperienze una manifestazione più pronunciata in Novembre. L'esperienze dualitarie anu servitu u nostru propiu benessiri, soprattuttu in l'ultime settimane (in particulare in intensità) è puderianu portà insights impurtanti, ma ci sò sempre più dumandati di mantene un statu di cuscenza di più alta frequenza.

Nimu pò pussede un tramontu cum'è quellu chì avemu vistu una sera. Cum'è nimu ùn pò pussede una serata quandu a pioggia batte contru à i vetri di a finestra, o a tranquillità chì si respira un zitellu chì dorme, o u mumentu magicu quandu l'onde si rompanu nantu à una roccia. Nimu ùn pò pussede a cosa più bella di a terra - ma pudemu cunscientemente gode è amà. – Paulu Coelho..!!

Comu l'aghju dettu, in quantu à questu, aghju ancu u sintimu chì grandi cose ponu esse rializate in u Novembre, soprattuttu per via di a qualità energetica attuale, è chì un novu principiu spirituale, vale à dì un statu spirituale, arradicatu in u presente ( orientatu versu u presente), vissutu pò esse. À questu puntu, ùn devemu mai scurdà chì ogni esse umanu pò ottene grandi cose è in generale hà l'abilità più straordinarie in u so core. È u tempu attuale significa solu chì, per via di a nostra propria svelazione, ùn avemu micca pocu à pocu à sperimentà u nostru veru è, soprattuttu, à alta frequenza, ma ancu realizanu capacità currispundenti. Tuttu hè digià quì, ci sò infinitu di stati di cuscenza è dipende di noi stessi in quale statu di cuscenza andemu è chì idee mantenemu per quessa. In modu persunale, aghju veramente aspittendu nuvembre è sò curioso di vede quantu distanti si sentiranu i ghjorni individuali è, sopratuttu, in quale direzzione si svilupperà a nostra vita. In ultimamente, sò ancu cunvinta è cunvinta chì nuvembre tene un putenziale assai speciale per noi è chì assai pò / cambierà à una velocità incredibile. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment