≡ Menu
energia

In u tempu prisente, a civilizazione umana cumencia à ricurdà e capacità più basi di u so propiu spiritu criativu. Ci hè un svelu cuntinuu, vale à dì chì u velu ch’era una volta stesu nantu à u spiritu cullettivu hè da esse rializatu cumplettamente. È daretu à quellu velu si trova tuttu u nostru potenziale oculatu. Chì noi cum'è criatori noi stessi avemu un quasi incommensurable Pusede u putere criativu è in questu sensu tutte e realità / mondi nascenu da u nostru spiritu, rapprisentanu una di e forze più originali in tuttu. Ùn ci hè nunda chì ùn hè micca natu in u so spiritu. Hè per quessa chì avemu u putere di furmà a realità secondu e nostre idee.

Aduprate a lege universale più putente

devozione à u più altuMa fora di una cunniscenza fundamentale di u so propiu a più alta immagine di sè stessu è l'arradicazione assuciata in unu nantu à l'abbundanza statu basatu, unu di l'aspetti fundamentali più impurtanti hè l'usu miratu di a nostra propria energia o piuttostu a nostra propria attenzione (u nostru focus). In questu cuntestu, più è più persone venenu in cuntattu cù u principiu di basa, vale à dì a lege universale di basa chì dice chì l'energia seguita sempre a nostra propria attenzione. In ultimamente, per quessa, si lascia chì i mondi venenu à a vita, à quale unu dirige a so propria attenzione, perchè ciò chì hè incrustatu in u focu, precisamente stu mondu riceve continuamente a nostra energia. In quantu à questu, hè ancu impurtante di capisce chì tutte l'idee chì entremu o in generale ancu tutte l'idee è e custruzzioni mentali rapprisentanu mondi / dimensioni intere (mondi incrustati in noi stessi, chì pudemu viaghjà cù u nostru spiritu in ogni mumentu). Più energia mettemu in un mondu, più stu mondu diventa vivu è pò esse manifestatu / sperimentatu cumplettamente in a so propria realtà. Per mezu di l'usu miratu è u cambiamentu di u nostru focusu, pudemu dunque sceglie quale mondu vulemu vene à a vita è, sopratuttu, ciò chì vulemu sperimentà in u nostru spiritu. Più u nostru focu generale hè basatu annantu à cuncetti chì à u turnu anu sacralità, divinità è guariscenza in u so core, più travagliammu nantu à u ritornu / manifestazione di un mondu / circustanza chì porta queste vibrazioni elevate. Tutte e circustanze perceivable / pussibuli sò digià incrustate in sè stessu, cusì hè solu una materia di lascià queste circustanze currispundenti tornanu a verità.

U più grande ostaculu - a seduzzione

In ultimamente, però, ci hè un aspettu maiò in questu riguardu, à traversu chì simu ripetutamente strappati da l'usu miratu di u nostru putere di creazione per creà mondi d'alta frequenza, vale à dì a nostra propria attrazione legittima in mondi scuri. Indipendentemente da u fattu chì l'esperienza di circustanze scure hè di sicuru di grande impurtanza, u prublema di u core hè chì avemu bluccatu u rializazione di l'idee armoniose mettendu ripetutamente in stati disarmoniosi. U mondu illusoriu attuale ci mostra stu principiu perfettamente, perchè u sistema, permeatu da a bughjura o l'antica frequenza 3D (a parte inasprita in a nostra propria mente) vive nantu à a nostra energia. Per mantene intactu, hè di a maiò impurtanza chì ci lasciamu esse attirati in a so apparenza una volta è una volta è poi dedicà u nostru focus o a nostra preziosa energia à elli. Invece di trattà cù e cose preziose, chì travagliammu nantu à u disignu di una coesistenza armuniosa / un mondu armuniosu, lasciamu chì a nostra mente sia attirata in u bughju una volta è una volta, vale à dì in u so aspettu, in a so informazione scura è, in u risultatu, cambia a nostra mente. focus à una nozione sbagliata. E ciò chì avemu allora in a nostra vita, più soffrenu, bughjura, mancanza, paure è circustanze generale basate nantu à ciò chì veramente ùn vulemu. Avemu cusì amplificà l'illusione prudutta è postu chì simu cunnessi à tuttu, postu chì tuttu hè incrustatu in a nostra propria realità, permettemu simultaneamente di sti sensazioni di flussu in u cullettivu. In ultimamente, dunque, ci hè ancu una guerra generale annantu à a nostra energia / per a nostra cuscenza, in quale pruvemu cù tutte e nostre forze per impediscenu di lascià u nostru spiritu diventerà unu cù u divinu, cù a santità o cù u più altu.

A guerra per a nostra energia

A guerra per a nostra energia

Avemu da dirige u nostru focus à u sistema inseme cù a so infurmazione discordante è e lege in modu chì alimentemu u so mondu è cuntinuemu à mantene da una vita incunificata / santa. Ma questu hè di granu a più grande limitazione di tutti per a realizazione di u nostru più altu esse. Invece di stà in a fede, di vultà a nostra attenzione à a santità, invece di esse ringraziati per questu tempu di svegliu o ancu di ricunnosce a decadenza di u vechju mondu, pudemu solu vede cumu tuttu pare esse ancu più scuru. È, infine, sta vista s'ancora in a nostra mente. Ci lasciamu esse strappatu da una idea armoniosa, entremu in stati oscuri è cusì impidiamu tuttu u nostru sistema mente / corpu / anima (è infine attrae circustanze più scure). È infine, avemu tantu catturatu in stati scuri chì ci neghemu cumplettamente l'abbundanza. Pudete ancu sperimentà questu in tanti mumenti. Dumandate quandu un missaghju, un articulu, un video, o un cumentu vi preoccupa assai. Quandu l'infurmazioni ti affettanu cusì emotivamente (in u sensu negativu di sicuru) in modu chì lascià u vostru propiu centru. Tutti questi sò mumenti quandu u bughju ghjunghje à a nostra luce è una volta chì permettemu chì, abbandunemu temporaneamente l'abilità di travaglià nantu à una manifestazione di stati basati nantu à santità = guariscenza = abbundanza, diventemu tandu parte di un principiu scuru è campà un una tremenda limitazione autocreata. È questu hè un grande aspettu di maestria in questu ghjornu è età. Semu tutti in mezu à a più grande ascensione di sempre, chì hè di amparà à entre in un mondu santu / un essendu sanu permanentemente, chì à a fine di u ghjornu hè ancu a più grande chjave per liberà u mondu in tuttu, perchè un mondu santu. pò vultà solu quandu lascemu a santità spuntà in noi stessi. Allora principià cun ellu è apprufittate di a lege chì circundava a nostra energia. Abbracciate un statu di abbundanza. brilla u mondu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment