≡ Menu
spaziu criativu

Una volta è volta si dice chì a nostra vita hè insignificante, chì simu solu un pezzu di polvera in un universu, chì avemu solu capacità limitate è ancu vive una esistenza limitata in u spaziu è u tempu (U spaziu-tempu hè creatu solu da a nostra propria mente, - a nostra percepzione è soprattuttu a nostra vista di e cose hè cruciale, - pudete campà / percepisce è agisce in mudelli temporali è spaziali, ma ùn avete micca bisognu, tuttu hè basatu annantu à e vostre credenze, - E circustanze currispundenti cuntrariu sò spessu mistificate / analizate eccessivamente è per quessa ùn ponu esse capite) è d'altra banda, à un certu puntu, in insignificanza (un suppostu nunda) entrata. Questu hè limitante è, sopratuttu, distruttivu A prugrammazione hè vulsutu è serve per mantene a nostra mente chjuca, vale à dì chì ùn ricunnosce micca è ricunnosce a nostra propria fonte divina, hè vistu da più è più persone.

Tu sì tuttu

spaziu criativuIn ultimamente, l'umanità hè stata in un prucessu di risvegliu spirituale per migliaia d'anni (chì hà solu sperimentatu una accelerazione massiva da u 2012 per via di circustanze cosmiche è avvenimenti speciali.). À u listessu tempu, ci hè una circustanza chì passa in u sfondate chì hè spessu vistu cum'è una guerra trà a luce è u bughju, una lotta trà polarità in quale noi l'omu simu in u prucessu di liberà da u nostru propiu stranglehold autoimpostu. è entra cumplettamente in u nostru centru pò (Fusione, - ci guardemu da ellu, - fora di entità discordanti chì ùn custituiscenu micca fiction, - cum'è dentru cusì fora, cum'è fora cusì dentru, cum'è sopra cusì sottu, cum'è sottu cusì sopra, i vostri cuncepimentu di qualcosa rapprisentanu sempre l'esistenza, - vene in esistenza, chì hè per quessa chì ùn deve micca lascià altri persone / creatori persuade chì qualcosa ùn esiste micca, decide per sè stessu, crea sè stessu - fora di sè stessu ci sò solu e realità / idee / prugrammazione di altri creatori / creazioni fora - chì rapprisentanu ancu a vostra creazione quandu entranu in a vostra percepzione - chì pudete piglià nantu à sè stessu, ma ùn deve micca necessariamente). U fattu chì truvamu u nostru modu di ritornu à a nostra vera natura, diventate cuscenti di a nostra propria cumpletezza, diventate vicinu à a natura è ricunnosce un sistema basatu annantu à l'apparenza, aghju trattatu questu assai spessu in u mo blog (simpricimenti perchè stu tema hè prisente in tuttu u bordu è hè ancu diventatu più è più impurtante). L'aspettu più impurtante hè ancu u fattu chì noi stessi ùn simu micca solu creatori, ma ancu rapprisentanu a creazione stessa, a fonte è u spaziu in u quale tuttu si passa è da quale tuttu nasce, chì hè per quessa chì sperienze tuttu in sè stessu, ancu. cum'è questu articulu, o ancu parolle, sonu, musica, ghjocu di culori - vi sperienze tuttu in sè stessu. Per internalizà stu aspettu (senza ubligatoriu per sentelu) hè fundamentale impurtante in questu rispettu, chì hè per quessa ch'e aghju scrittu un articulu currispundente di novu, perchè questu aspettu hè ripetutamente ignoratu, vale à dì, abbandunemu u nostru potenziale illimitatu è facemu chjuchi. Ma ùn simu chjuchi, simu grandi è rapprisentanu tuttu, avemu tutte l'infurmazioni ancorati in u nostru core è sò esseri divini. Hè solu per noi chì i prucessi sò messi in muvimentu, perchè simu cunnessi à tuttu à un livellu spirituale (livellu originale) è per quessa avè una influenza in tuttu, senza eccezzioni.

Ùn site micca in l'universu, SEI L'universu, una parte integrante di questu. In ultimamente ùn site micca una persona ma un puntu di riferimentu in quale l'universu diventa cuscente di sè stessu. Chì miraculu incredibile. – Eckhart Tolle..!!

È s'è no eramu, allora l'esistenza ùn saria micca, perchè simu esistenza (ùn importa quantu hè difficiule di capiscenu) è ùn pò esse nunda, vale à dì ùn pudemu micca esisti, altrimenti ùn esistimu micca, ma ùn avemu micca, - esistimu è ùn simu dunque micca solu una goccia in l'oceanu chì custituisce l'inseme, ma ancu l'oceanu sanu cumpostu di ogni goccia (tuttu hè unu è unu hè tuttu - sì tutti è tutti sì). È fendu cusì, cum'è esseri illimitati, pudemu espansione u nostru spaziu in direzzione / dimensioni chì currispondenu à a nostra vulintà (Dimensioni = stati di cuscenza, - quinta dimensione = alta frequenza / pura / sapendu / armonica, - statu di cuscenza basatu in abbundanza). Tuttu ciò chì facemu è tuttu ciò chì credemu hè basatu nantu à e nostre scelte. Pudemu sceglie ciò chì creamu, ciò chì facemu reale è ciò chì pinsamenti facemu manifestu (tuttu ciò chì avete mai fattu in a vostra vita hè basatu annantu à a vostra mente, - pinsamenti realizati, - cum'è ogni invenzione hè stata prima cuncipita da un umanu / creatore, - "pensu materializatu", - sempre energia, solu da a nostra vista materiale di u statu. identificatu cum'è materia - o ancu u vestitu chì purtamu, chì in sè stessu rapprisenta l'energia di pensamentu di un altru umanu - qualcunu hà pensatu u vestitu, l'hà designatu, per quessa portamu u pensamentu di un altru umanu).

Pudete fà tuttu

spaziu criativuDi sicuru, noi l'omu sò tenuti in una esistenza di schiavi (ùn vole micca dramatizà questu in ogni modu o culpisce u sistema distruttivu cuntrullatu da e famiglie d'elite → banchieri → lobbisti → pulitici pupazzi - simu rispunsevuli, lascemu i prugrammi imposti nantu à noi - di sicuru ùn hè micca faciule di ricunnosce è hè in u processà un sentimentu negativu tempurale versu l'autorità di cuntrollu hè legittimu, ma cù u tempu capite quantu hè impurtante sta circustanza per u vostru propiu sviluppu è ricunnosce a rispunsabilità persunale, diventate grati) è ùn deve micca esse cuscenti, perchè più scopremu u nostru propiu terrenu divinu, più avemu a cuscenza di ellu è sviluppemu u nostru potenziale, più ci staccamu automaticamente da u sistema illusoriu è per quessa ne mettemu in periculu u mantenimentu (u scopu di mantene noi in schiavitù cum'è parte di un scopu generale - New World Order), chì hè per quessa chì l'umanità hè stata massicciamente cundizionata per ùn solu scurdà è minà e so capacità, ma ancu per sorridere è marginalizà e persone chì ne tornanu cuscenti è esprimenu e so opinioni nantu à questu (aduprà a so voce - a nostra parolla hè putente). Tuttavia, a circustanza hè sottumessa à un cambiamentu massivu è l'auto-ingannimentu hè alzatu di più in più, è ancu tutti i limiti autoimposti sò spariti. U stessu s'applica à l'energii esterni, chì anu una influenza assai limitante nantu à noi, in particulare in forma di blocchi mentali. Quante volte si sente chì qualcosa ùn funziona micca, chì qualcosa ùn hè micca pussibule, chì qualcosa ùn viaghja micca, hè un scioccu è ùn deve micca riferite à questu, quantu spessu qualcunu altru (ancu in i circles spirituali, - paradossalmente) prova à cunvince chì qualcosa ùn hè micca pussibule è lasciate esse influenzatu da ellu è ripiglià u bloccu (programmazione) di l'altra persona? Assai spessu o abbastanza spessu, eiu stessu era digià sottumessu à questu, finu à ch'e aghju avutu a cunniscenza di a prugrammazione di l'altru (u mo novu bloccu chì hè diventatu veru) è per quessa ch'e aghju sguassatu stu bloccu, perchè dopu tuttu sò u creatore è decisu. ciò chì hè pussibule è ciò chì ùn hè micca, ciò chì hè a mo verità è ciò chì ùn hè micca. È in questu sensu, dicu chì tuttu hè pussibule per voi. Per voi (tutti noi) ùn ci hè micca limiti, ùn lasciate mai esse persuasi altrimenti (limiti imposti à voi) ma passi assai più in u vostru pienu potenziale di creazione. Siate cuscenti di a vostra unicità è creanu un statu mentale chì aumenterà massivamente a frequenza di tutta a circustanza planetaria. TU SEI TUTTI È POTETE TUTTI.

Ùn sò micca i mo pinsamenti, emozioni, sensi è sperienze. Ùn sò micca u cuntenutu di a mo vita. Sò a vita stessu, sò u spaziu induve tutte e cose succede. Sò a cuscenza Sò avà Eiu socu. – Eckhart Tolle..!!

Sì u modu, a verità è a vita, sì u spaziu di a creazione stessu, sì a fonte da quale tuttu nasce è chì pò creà tuttu - a vostra presenza divina hè illimitata è hà u putenziale maravigliu di trasfurmà cumplettamente u mondu è in una grande manera, solu perchè site tuttu, cunnessu à tuttu è avè un impattu in tuttu. Ancu e cose più astratte ponu esse sperimentate per sè stessu, per esempiu u travagliu di miraculi, a manifestazione di "abilità soprannaturali (o assai più capacità naturali chì avemu persu solu temporaneamente per via di i nostri stessi blocchi - chì ùn funziona micca "- chì ùn significa micca chì hè un ghjocu di zitellu per lascià manifestazione di capacità currispundenti, anche se, a mo credenza in questu mumentu, puderia ancu esse. faciule esse, - secondu a mo verità, capacità currispundenti in a mo vita vanu in manu cù un sistema assai maturu, puru, moralmente altamente sviluppatu, sapendu, completamente indipendente è puru mente / corpu / ànima, u coping / scart of all dependencies / addictions etc. chì ci liganu à a materia).

Se a vostra intuizione cuntradite u mo insegnamentu, duvete seguità a vostra intuizione. – Buddha..!!

Ebbè allora, in fine, duvemu (pudemu) dunque ricunnosce sta fundazione per pudè espansione a nostra propria creazione in dimensioni completamente novi è scunnisciute prima. Di sicuru, ùn avemu micca bisognu, tutte e parolle scritte quì rapprisentanu solu a mo verità interiore, chì vi revelu è chì possibbilmente ponu indicà a strada, ma possu solu enfatizà quì chì avete a vostra propria figura è fiducia in u vostru propiu internu. verità. Interroga tuttu, in una manera imparziale, è in u risultatu entra in un statu illimitatu, un statu da quale tuttu pò esce. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂

Lascia un Comment