≡ Menu

Ognunu si sforza di truvà l'amore, a gioia, a felicità è l'armunia in a so vita. Ogni essendu passa u so modu individuale per ottene stu scopu. Spessu accettemu assai ostaculi per pudè creà una realità positiva è gioia di novu. Scalamu e muntagne più alte, natemu l'oceani più prufondi è attraversemu i terreni più periculosi per tastà stu nettaru di vita. Questu hè u spinu internu chì ci dà significatu, una forza motrice chì hè ancorata prufonda in l'anima di ogni esse umanu.

In cerca di quella felicità

L'amore di a vitaTutti simu constantemente à circà sta felicità è pigliate e strade più diverse per truvà l'amore in a nostra vita. Tuttavia, ci vole à dì chì ognunu definisce stu scopu per sè stessu in modu individuale. Per certi pirsuni, a salute hè a primura priurità, per altri, u significatu di a vita hè in una relazione felice, in u principiu di una famiglia in quale u benessiri di u cumpagnu è i zitelli inspira a so vita. Un altru pò vede a felicità più altu chì si pò ottene in guadagnà assai soldi. Quandu era più ghjovanu, da 18 à 22 anni, era ancu u mo impulsu internu. Aghju sempre pensatu chì i soldi hè u più grande bè in u nostru pianeta è chì solu i soldi puderanu purtà a pace interna. Sò diventatu obsesionatu cù questa fallacia. Aghju messu stu bisognu sopra à a mo famiglia, sopra à a mo salute, è duranti stu tempu perseguì un scopu chì in ultimamente m'isolava solu mentalmente, un scopu chì m'hà fattu fretu, chjusu u mo core è, infine, mi portava solu tristezza, soffrenza è insatisfazione. À l'anni, però, a mo attitudine versu questu hè cambiatu. Aghju cuminciatu à trattà cù e fonti spirituali è mistiche è, cù u tempu, hè ghjuntu à a realizazione chì i soldi hè un mezzu utile à a fine in a sucietà di l'oghje, ma ùn si compie micca. Aghju trattatu cù u mo propiu spiritu, cù a mo propria cuscenza è aghju realizatu chì hè l'amore omnipresente chì face ogni esse umanu reale. Hè l'amore per a vita, l'amore per l'omi umani, per ogni criatura di stu pianeta, l'amore per sè stessu è per a natura chì cumpleta cumplettamente a so vita.

Un novu modu di vita

A realizazione di l'amore di sè stessuI mo scopi anu cambiatu è a mo strada di vita hà pigliatu novi percorsi. Aghju guardatu in u mo esse più internu è dopu un pocu tempu aghju capitu chì a luce di a mo ànima ùn pò più brillanu solu quandu mi ritruvu, quandu ricunnosce u mo veru essendu più internu è cumincià à creà una realità positiva è pacifica. Sta cunniscenza, chì si trova dorme in a basa stessa di tutta l'esistenza, hà allargatu a mo cuscenza è m'hà datu un novu impetu in a vita. Da tandu era u mo scopu di sparte a mo cunniscenza cù i mo cumpagni umani, era un bisognu prufondu per mè di ritruvà l'amore più vicinu à e persone per pudè creà un mondu induve l'umanità ricunnosce i so ghjudizii, li scarta. è principia cun elli di novu per creà una circustanza planetaria in quale l'amore incondizionatu prevale, una circustanza chì ùn hè micca guvernata da l'ira, l'odiu, l'avidità è altri valori basi. À u tempu, aghju ancu capitu chì sta cunniscenza di l'immaterialità di a vita porta ancu à u statu cullettivu di a cuscenza chì si espansione è drasticamente aumentendu u livellu di vibrazione di u pianeta. L'omu hè un esse assai putente è multidimensionale per via di a so cuscenza di u spaziu-temporale è di i pinsamenti chì risultanu da questu. Semu tutti creatori di a nostra propria realità è creanu in ogni mumentu, in ogni locu, un mondu chì hè in ultimamente solu una prughjezzione mentale di a nostra propria cuscenza. I valori chì legittimate in u vostru propiu spiritu sò purtati in u mondu. Qualchissia chì hè arrabbiatu vede u mondu da questa perspettiva è qualchissia chì manifesta l'amore in a so propria realità vi vede u mondu da l'ochji di sta Fonte putente.

Ritruvà l'amore di sè stessu

anime gemelleÀ u tempu, aghju realizatu chì i sentimenti internu sò solu un specchiu di u mondu esternu è viceversa (U principiu ermeticu di currispundenza). Aghju capitu chì hè di primura di ritruvà u vostru amore per sè stessu. L'amore stessu ùn hà nunda di fà cù l'egoismu o l'arroganza, à u cuntrariu! L'amore di sè stessu hè un bonu essenziale per pudè dimustrà di novu l'amore è altri valori pusitivi à u mondu esternu. Per esempiu, hè difficiule d'amà u mondu esternu, l'altri persone, l'animali o a natura s'ellu ùn amate micca, accettate o apprezzate. Solu s'è vo amate sè stessu, sè vo avete un equilibriu internu, hè pussibule di trasfiriri stu sentimentu in u mondu esternu. Quandu avete principiatu à ancorarà l'amore di sè stessu in u vostru core di novu, stu forte amore internu vi porta à guardà e circustanze esterne da questa emozione positiva. Sta forza interna porta infine à a vita di tutte e criature esse inspirate cù u so propiu amore, cù e so capacità empatiche. Di sicuru, hè una longa strada per esse capace di arradicà questu amori di sè stessu in a vostra propria realità di novu, qualcosa di cusì ùn vi succede micca solu. Ci vole assai per sbarazzà di tutti i so valori più bassi, per pudè accettà cumplettamente / dissolve a so propria mente egoista, chì hè assai arradicata in a so psiche. Ma hè una bella sensazione quandu avete unu energicamente denso Ricunniscite è eliminà i tratti di cumportamentu è rimpiazzà cù ambizioni pusitivi. Esattamente stu cambiamentu energeticu, sta ricuperazione di l'amore di sè stessu hè attualmente accadutu in tutti i livelli di esistenza in tutta l'esistenza. U mondu hè cambiatu, l'umanità sperimenta un aumentu drammaticu di e so capacità sensibili è principia à creà una circustanza cullettiva in quale l'unicità di tutta a vita hè ricunnisciuta è apprezzata di novu.

A creazione di un mondu novu

Sò andati i ghjudizii autoimposti cù quale avemu sempre solu discreditatu è denunziatu l'altri esseri viventi. Andate sò tutte l'ambizioni di basa chì solu ci anu purtatu à creà una esclusione internamente accettata da l'esseri chì pensanu in modu diversu. Sò tutti i discrediti chì anu purtatu à a ghjente chì ùn ricunnosce micca l'orientazione sessuale, a fede è l'unicità di una persona. Semu in u prucessu di creà è sperimentà un mondu in quale a pace è a carità prevaleranu di novu è simu furtunati chì pudemu sperimentà sti tempi da vicinu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita di gratitùdine più prufonda.

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment