≡ Menu
Titre

A paura hè cumuna in u mondu oghje. Parechje persone anu paura di cose diverse. Per esempiu, una persona hà paura di u sole è teme di sviluppà u cancru di a pelle. Qualchissia altru pò avè a paura di lascià a casa sola di notte. In listessa manera, certi pirsuni anu a paura di una terza guerra mundiale o ancu di u NWO, famiglie elitiste chì ùn si fermanu à nunda è cuntrolanu mentalmente noi umani. Ebbè, u timore pare esse una presenza constante in u nostru mondu oghje è u tristu hè chì sta paura hè veramente intenzionale. In fine, a paura ci paraliza. Ci impedisce di campà cumplettamente in u presente, in l'oghje, un mumentu eternamente espansivo chì hè sempre statu, hè è sempre serà.

U ghjocu cù a paura

TitrePer d 'altra banda, i timori di ogni tipu abbassanu a nostra propria frequenza vibrazionale, postu chì i teme vibranu in fine à frequenze basse. Quelli chì campanu in paura riducenu dunque a so propria freccia di vibrazione, chì à u turnu hà un impattu assai negativu nantu à a nostra propria custituzione fisica è psicologica. Inoltre, i timori ci robbanu a capacità di campà a vita senza preoccupazione. Ùn site micca mentalmente in u presente, ma sò sempre mentalmente cunnessi cù a vostra propria paura è questu in turnu forma u cursu ulteriore di a vostra vita. Ma i timori sò intenzionali. I maestri di u pianeta volenu chì campemu in paura constante, volenu chì tememu e malatie è altre cose. Perchè à a fine di u ghjornu, a paura ci impedisce di vive veramente. Ci robba a nostra propria energia di vita è almenu sopra à tutte e nostre capacità mentali. Una persona chì vive in permanenza in u timore, per esempiu, ùn pò micca cunscientemente creà una situazione di vita pusitiva, postu chì u timore paralizante impedisce di realizà un tali prughjettu. Per quessa, i nostri mass media sparghje innumerevoli paure, paure, chì à u turnu sò cullucate in u nostru subconscious. A paura di u sole perchè puderia causà cancru, a paura di u Mediu Oriente perchè quella regione hè inestabile è l'Islam hè periculosu. A paura di certi patogeni è vaccinate. Aghju a paura di i rifuggiati, perchè solu violanu u nostru paese. A paura di u terrore chì noi (L'Occidenti, elite finanziaria putente) hà creatu in u primu locu per scantà. Tuttu hà una ragione è creendu diverse paure u statu cullettivu di a cuscenza hè tenutu in cuntrollu. I timore sò ancu creati per ottene certi scopi. Quasi tutti l'attacchi terroristi di l'ultimi decennii sò un pruduttu di l'elite finanziaria occidentale (Charlie Hebdo è co.), chì, grazia à questu approcciu, hè stata data a legittimità di u populu per fà guerri o ancu per pudè espansione a so sistema di surviglianza propiu. Crea attacchi terroristi è u populu, per paura, accunsentisce à tuttu ciò chì puderia sfurzà tali attacchi in u futuru.

Semu in una guerra di frequenze. Una guerra in quale u statu cullettivu di cuscenza hè cuntenutu cù tutte e forze.. !!

Hè cusì chì queste elite ghjucanu cù a nostra mente, pensendu chì simu stupidi è apparentemente capaci di fà ciò chì volenu cun noi. Ma u ghjocu cù u timore finisce, perchè più è più persone capiscenu prima perchè i paure sò creati è in segundu cumu u nostru statu di cuscenza hè cuntenutu cù l'aiutu di u timore. Ci truvemu in un mondu in quale u statu di vibrazione di a nostra propria cuscenza hè constantemente abbassatu. Una guerra di frequenze, se vulete. Ma per via di un risvegliu spirituale attuale, più è più persone si trattanu di a so propria origine è capiscenu ciò chì u nostru sistema hè veramente. Questu hè esattamente cumu più è più persone sviluppanu u so propiu putenziale mentale è ùn permettenu più di esse dominati da diverse paure.

L'energia attrae sempre energia di a listessa intensità. Ciò chì site cumplettamente cunvinta pò ancu manifestà in a vostra realità cum'è un risultatu .. !!

Perchè duvemu avè paura? E sopratuttu chì ? Quandu campemu in paura, cumpiendu solu u pianu di i putenti è impediscenu solu chì a nostra felicità si sviluppa. Invece di avè paura, duvemu esse felici è gode di u mumentu di a vita. Per esempiu, certi pirsuni campanu in u timore constante di cuntrattà una malatia. Fendu cusì, però, perdenu solu a capacità di campà in l'oghje è riduce a so propria felicità. Mentalmente ùn si campa più in quì è avà, ma mentalmente campa sempre in u futuru, un suppostu scenariu futuru in quale si saria malatu. Un gran prublema hè chì l'energia sempre attrae energia di a listessa intensità. Sè avete sempre paura di pudè malati, allora questu pò ancu succede, perchè a vostra cunvinzione interna è a vostra credenza in a malatia, capiscenu questu, trascinate in a vostra vita. Per quessa, duvemu ricumincià per cunquistà tutte e paure, solu allora serà pussibule di campà in libertà di novu. Ciò chì decide à a fine dipende interamente da voi. Cù questu in mente, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment