≡ Menu
war

A vita di una persona hè ripetutamente accumpagnata da fasi in quale si trova in un abissu prufondu pienu di dulore è soffrenu. Queste fasi sò assai dolorose è sò accumpagnate da un sensu di gioia inaccessibile. Vi sentite assai feriti, ùn sentite à pena alcuna cunnessione spirituale interna è avete a sensazione chì a vita ùn hà più significatu per voi. Pudete cascà in una depressione prufonda è ùn crede più chì a situazione pò migliurà in ogni modu. Tuttavia, a vita hà sempre novi capituli in magazzinu per voi, capituli in quale hè scritta una nova storia, una storia chì hè accumpagnata da a gioia più prufonda è a felicità in a vita. A fiducia hè a parolla chjave quì. Hè impurtante di avè a fede in a vita, o megliu in a vostra propria felicità recurrente.

A vita hà sempre una nova felicità in tenda per voi

Pruvate a gioia di novu

In ultimamente, l'amore hè una fonte d'energia, vale à dì una forza pura, senza adultera chì si trova in u prufondu di a cunchiglia di ogni persona. Noi umani simu capaci di piglià constantemente energia di vita da sta fonte quasi inesauribile. Iè, in qualchì locu u sintimu di l'amore vi dà motivazione in a vita, assicura chì andemu è attraversà ancu e valli più prufonde. In questu sensu, ogni persona s'impegna à pudè sperimentà l'amore. L'amore, a pace interna, l'armunia, a felicità è a gioia sò sentimenti di a più alta intensità chì dà à a nostra vita un significatu più profundo. In questu cuntestu, ogni persona vole solu esse bè, per pudè sperimentà l'amore è cresce in una convivenza suciale pacífica. In un locu noi l'omu circhemu ancu questu amore è per quessa facemu tuttu per pudè sperimentà stu più altu di tutti i sentimenti. Tuttavia, noi umani ci truvamu sempre in abissi profondi è sperimentà e situazioni più scure. Tali situazioni, chì parenu di ritruvà cumplitamenti in u nostru sviluppu (fallacia autoimposta) è ci facenu sperimentà u peghju soffrenu mentale, scurisce ancu a nostra visione di una vita luminosa è senza preoccupazione in u cortu termini. In tali periodi di a vita, spessu ùn ricunnosce micca u mutivu di u vostru propiu soffrenu è istintivamente assume chì, prima, e cose ùn anu micca megliu è, secondu, chì site cundannatu à soffre.

Sò rispunsevuli di s'ellu avete un spettru pusitivu o negativu di pinsamenti in a vostra mente legittimata.. !!

Ma questu ùn hè micca u casu, u cuntrariu. Prima di tuttu, deve esse dettu chì site rispunsevuli di u soffrenu in a vostra vita. Sò u creatore di e vostre propiu circustanze è pudete sceglie s'ellu legittimate / realizate gioia o tristezza in a vostra propria mente. Di sicuru, chì sona più faciule ch'è fattu, perchè parechje situazioni sò cusì piene di risonanza negativa chì ùn hè micca pussibule di realizà un spettru di pinsamenti allegri o pusitivi. Tuttavia, vi sò rispunsevuli di s'ellu avete a felicità o infelicità. In questu cuntestu, hè ancu impurtante di capisce chì a vostra propria mente attrae ciò chì resonate mentalmente. Qualchissia chì ùn dà mai l'amore à l'altri persone o chì sempre risona cù pinsamenti / ambizioni negativi solu cuntinuà à attruverà in a so propria vita (A Legge di Resonance).

Ogni sperienza hà u so significatu più profundo

sperienze putentiPer d 'altra banda, hè cum'è impurtante di capisce chì ogni situazione, ogni fase di a vita, ùn importa quantu hè scura, hà un significatu più prufondu è ci insegna una lezione impurtante. Ùn ci hè micca una coincidenza apparente, tuttu seguita un pianu strettu, tuttu hà u so significatu prufondu è un mutivu specificu. Esattamente, a vostra propria soffrenza hà ancu una certa causa, una certa ragione. Da una banda, i periodi scuri di a vita, o piuttostu mumenti in quale ci sentimu assai mali, ci facenu cuscenza di a nostra propria mancanza di cunnessione cù a fonte divina. Ci facenu chjaramente chjaramente chì in questu mumentu ùn avemu micca l'amore di sè stessu, chì simu minendu a nostra mente spirituale è chì lascemu a nostra mente (ego) di bassa vibrazione, energetica, densa ci domina spiritualmente. Queste situazioni portanu literalmente e nostre parti d'ombra à a superficia è ci mostranu in modu brutale. In tali mumenti ci hè sempre dumandatu à guardà infine à noi stessi, per pudè infine perseguite attivamente a strada di l'amore stessu. L'amore di sè stessu hè dunque essenziale. Per esempiu, qualchissia chì ùn ama micca sè stessu ùn pò micca avè amore per i so cumpagni umani, per a natura, per altri esseri viventi o ancu per a vita stessa. Ci hè dunque dumandatu à guardà a nostra vita per pudè cambià e nostre circustanze per pudè torna felici. Queste situazioni infine servenu a nostra propria prosperità persunale; ci permettenu di cresce mentalmente è emotivamente, ci sviluppanu più è ci guidanu avanti in a vita.

I mumenti più dolorosi di a vita sveglianu una persona.. !!

I più grandi lezioni in a vita sò amparati da u dulore. Questi mumenti scuri sò parte di a nostra vita è svegliate a nostra forza interna. Qualchissia chì hà sperimentatu u più profondu disgrazia è vistu a prufundità di u so soffrenu pò esse diventatu veru, veramente vive, dopu. Vi vene in sta situazione debbuli è poi esce da essa putenti. In ultimamente, dopu una drastica discesa, un putente ascensione vi aspetta di novu. Hè in fine cumu funziona a vita. Per via di a lege di u ritmu è di a vibrazione, ùn pò esse micca altru. Ùn importa micca quantu male a vostra situazione pò esse, à a fine di u ghjornu, ci hè una altra fase di a vita chì vi aspetta chì serà piena di gioia, amore è felicità. In a maiò parte di i casi, l'intensità serà ancu più bella dopu chì prima.

Dopu avè attraversatu l'abissu più prufondu, l'equilibriu internu è a stabilità torna in a vostra vita.. !!

Avete superatu u vostru propiu abissu doloroso è site ghjustu à a cima di a muntagna è guardendu in daretu à un paisaghju chì hè statu furmatu da innumerevoli sperienze, un paisaghju mentale è emutivu chì vi mostra finu à quandu avete ghjuntu in a vita. Quantu avete avà ricuperatu u vostru propiu amori di sè stessu è avete cumbattutu a capacità di esse felice è felice. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment