≡ Menu

U mondu sanu o tuttu ciò chì esiste hè guidatu da un putere sempre più cunnisciutu, un putere chì hè ancu spessu referitu cum'è un grande spiritu. Tuttu ciò chì esiste hè solu una espressione di stu grande spiritu. Si parla spessu quì di una cuscenza gigantesca, quasi incomprensibile, chì prima permea tuttu, in segundu dà forma à tutte e spressioni creatrici è in terzu hè sempre esistita. Noi umani simu una espressione di stu spiritu è ​​aduprà a so presenza permanente - chì hè spressione in a forma di a nostra propria mente (interazione di a cuscenza è u subconscious) - per furmà / esplorà / cambià a nostra propria realità.

L'interconnessione di e nostre menti

L'interconnessione di e nostre mentiPer questu mutivu, noi l'omu pudemu ancu creà in cuscenza, pudemu realizà pinsamenti è piglià a nostra strada di vita futura in e nostre mani. Ùn avemu micca succumb à l'influenzi, ma pudemu usà e nostre capacità mentali per creà una vita chì currisponde cumpletamente à e nostre idee. Siccomu ogni persona hà a so propria mente, un statu di cuscenza è hè dunque un mentale / spirituale piuttostu cà un esse materiale / puramente carnale, simu ancu cunnessi à tuttu ciò chì esiste à un livellu immateriale. A separazione ùn esiste dunque micca in sè stessu, ma pò ancu esse legittimata cum'è un sintimu in a so mente, per esempiu quandu ùn avemu micca cuscenza di stu fattu è assumemu chì ùn simu cunnessi à nunda o à nimu. Tuttavia, simu cunnessi à tuttu à un livellu spirituale, per quessa chì i nostri propri pinsamenti è emozioni scorri in u mondu è anu influenza nantu à l'altri populi. In listessa manera, i nostri pinsamenti è emozioni esercitanu ancu una grande influenza è cambianu a mente cullettiva / u statu di cuscenza (un esempiu di questu hè ... Centesimu effettu di scimmia), pò guidà questu in una direzzione pusitiva o ancu negativa. In ultimamente, questu hè ancu un mutivu perchè noi l'omu ùn sò micca esseri insignificanti. À u cuntrariu, noi umani simu esseri assai putenti è pudemu ottene veri miraculi è influenzà positivamente i mondi di pensamentu di l'altri usendu e nostre capacità mentali o u putere di u nostru spiritu. Per esempiu, più persone mantenenu una idea o ancu legittimate u stessu pensamentu in a so propria mente, più energia riceve u pensamentu currispundente, chì in seguitu porta à u pensamentu currispundente chì ghjunghje à più è più persone è si manifesta più forte in u mondu. . Per quessa, a grande mente pò ancu esse paragunata à un campu d'informazioni gigante, un campu in quale tutte l'infurmazioni sò incrustate.

Tuttu ciò chì pensemu ogni ghjornu, ciò chì sentimu è tuttu ciò chì simu cunvinti influenza u statu cullettivu di cuscenza in ogni mumentu, in ogni locu.. !!

Per quessa, vistu cusì, ùn ci sò micca idee novi, nè idee novi. Per esempiu, se una persona pensa à qualcosa chì nimu ùn sapia prima, allora sta infurmazione mentale esiste digià in questu campu è hè stata simpricimenti affermata di novu da un esse spirituale. In modu, l'infurmazioni chì sò più spessu captu da e persone anu ancu a più grande manifestazione in questu pianeta. In ultimamente, e vostre credenze è cunvinzioni sò ancu di grande impurtanza. A più persone legittimate e credenze pusitive in a so propria mente è, per esempiu, assume chì u mondu cambierà per u megliu, allora stu pensamentu si manifesta in u statu cullettivu di a cuscenza, misurata da u numeru di persone chì sò cunvinte di u pensamentu currispundente. .

Fighjate i vostri pinsamenti, perchè diventanu parolle. Fighjate e vostre parolle, perchè diventanu azzioni. Fighjate e vostre azzioni perchè diventanu abitudini. Fighjate i vostri abitudini, perchè diventanu u vostru caratteru. Fighjate u vostru caratteru, perchè diventa u vostru destinu .. !!

Dunque, à a fine di u ghjornu, duvemu sempre esse cuscenti di u nostru putere mentale è capisce chì i nostri pinsamenti anu una influenza massiva in u mondu. Ciò chì pensemu è sentimu ogni ghjornu scorri in a mente cullettiva è per quessa duvemu praticà a creazione di credenze è cunvinzioni pusitivi. In questu sensu, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment