≡ Menu
risonanza

A lege di risonanza hè un tema assai speciale chì più è più persone anu trattatu in l'ultimi anni. In modu simplice, sta lege dice chì u cum'è sempre attrae cum'è. In ultimamente, questu significa chì l'energia o stati energetichi chì oscillate à una freccia currispondente sempre attrae stati chì oscillate à a listessa freccia. Sè vo site cuntentu, vi attraerà solu più cose chì vi facenu felice, o megliu, cuncentrazione nantu à quellu sentimentu farà chì u sensu amplifichi. E persone arrabbiate, à u turnu, diventanu più in furia più più si concentranu nantu à a so rabbia.

Prima deve esse ciò chì vulete esse

Prima deve esse ciò chì vulete esseSiccomu à a fine di u ghjornu u vostru statu tutale di cuscenza vibra à una frequenza currispondente, sempre attrae cose in a vostra vita chì currispondenu à a freccia di u vostru propiu statu di cuscenza. Questu hè applicà à e persone, relazioni, aspetti finanziarii è tutte e altre circustanze di vita è situazioni. Ciò chì u so propiu statu di cuscenza risona cù intensifica è hè sussegwentemente attiratu in a so propria vita, una lege irreversibile. Per questu mutivu, l'allineamentu di a vostra propria mente hè assai impurtante quandu si tratta di attruverà e cose in a vostra propria vita chì in fine vulete realizà o sperienze in a vostra vita. Tuttavia, certi persone attrae cose in a so vita chì sò di natura negativa. Per esempiu, vulete / sperate per una situazione di vita megliu / più pusitiva, ma ancu sperienze solu circustanze di vita negativa. Ma perchè hè cusì ? Perchè ùn avemu micca spessu ciò chì vulemu? Ebbè, parechje cose sò rispunsevuli di questu. Da una banda, u desideriu di u pensamentu spessu nasce da una cuscenza di mancanza. Vulete veramente avè qualcosa, ma assimilate u cumpiimentu di u desideriu cù a mancanza. In regula, e credenze è cunvinzioni negativi sò ancu rispunsevuli di questu, credenze chì sò, prima, di natura negativa è, in segundu, impediscenu di travaglià attivamente nantu à a realizazione di u desideriu currispundente. Per quessa, spessu ci bluccamu cun credenze cum'è: "Ùn possu micca fà questu", "ùn funziona micca", "Ùn vale a pena", "Ùn aghju micca questu, ma aghju bisognu". questu ", tutte queste credenze sò u risultatu di a mancanza di cuscenza. Ma ùn pudete micca attruverà l'abbundanza se a vostra mente hè constantemente cunnessa à a mancanza.

Solu per una orientazione pusitiva di a nostra propria mente pudemu attruverà e cose pusitivi in ​​a nostra vita di novu. A mancanza crea più mancanza, l'abbundanza crea più abbundanza..!!

Hè dunque assai impurtante di alignàPer cambià u so propiu statu di cuscenza di novu è questu succede da una banda per l'autocontrollu, per superà i so blocchi / prublemi autocreati è sopratuttu per a redenzione di i so intricati karmici. Hè dunque estremamente impurtante chì crescemu di novu fora di noi stessi per pudè rializà di novu un statu di cuscenza più pusitivu in u risultatu, per quessa chì a nostra propria gamma di pinsamenti à a fine di u ghjornu diventa dinò significativamente più armoniosa.

A nostra propria mente travaglia cum'è un magnetu forte chì attrae circustanze di vita chì currispondenu à a nostra frequenza. Per via di questu, ùn pudemu micca attruverà e cose chì vulemu quandu simu sbilanciati mentalmente è risonanti cù a mancanza. Attraemu sempre in a nostra vita ciò chì simu è ciò chì irradiemu è micca ciò chì vulemu .. !!

A chjave per u desideriu cumpiimentu hè dunque un statu pusitivu di cuscenza, da quale emerge una realità pusitiva, una realità in quale unu hè curaghju è attivamente piglia u so propiu destinu in e so mani è si forma, un statu spirituale in quale l'abbundanza, invece. di mancanza hè presente. Ùn fate micca tuttu questu dumane o dopu dumane, ma avà, l'unicu mumentu in a vita in quale pudete travaglià attivamente per realizà una vita felice (ùn ci hè micca manera di felicità, perchè esse felice hè u modu). In ultimamente, ùn attrae micca in a vostra vita ciò chì vulete, ma sempre ciò chì site è ciò chì radiate. In questu cuntestu, aghju trovu ancu un grande video per voi, in quale stu principiu hè spiegatu novu in una manera interessante da u psicoterapeuta Christian Rieken. Un video chì vi possu solu ricumandemu assai. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia :)

Lascia un Comment