≡ Menu
fà crede

U risvegliu spirituale sempre più significativu di a civilizazione umana hè diventatu imparable in l'ultimi anni. Più è più persone ottennu una autocunniscenza chì cambia a vita è, in u risultatu, sperimentendu un riallineamentu cumpletu di u so propiu statu mentale. E vostre credenze originali o amparate / cundizionate, credenze, I punti di vista di u mondu è di a vita sò dunque cuminciati à cambià è si vede u mondu, micca solu l'esterno, ma ancu u mondu internu, cù ochji completamente diversi.

A penetrazione di u mondu illusoriu cù u nostru spiritu

A penetrazione di u mondu illusoriu cù u nostru spirituIn questu cuntestu, cum'è hè statu citatu parechje volte avà, penetremu cù u nostru spiritu l'apparenza chì hè stata eretta intornu à a nostra mente. A citazione ben cunnisciuta da u filmu Matrix: "Avete sentutu tutta a vostra vita chì qualcosa hè sbagliatu in u mondu. Ùn sapete micca chì, ma hè quì. Cum'è una scheggia in u vostru capu chì vi fa pazzi - Siate un schiavu, nascite in schiavitù cum'è tutti l'altri è campate in una prigiò chì ùn pò micca tuccà nè odore. Una prigiò per a vostra mente" culpisce u chiovu nantu à a testa è in fondu ci ricorda un fattu chì hè statu prisenti per seculi. Di sicuru, u risvegliu spirituale porta u nostru propiu terrenu spirituale davanti à i nostri ochji, ci permette di ricunnosce a nostra natura divina è, soprattuttu, spirituale è, per quessa, ci cuncede una profonda insight in strutture impurtanti di a vita (a risposta à e dumande elementari di a vita). In u listessu modu, l'elevazione di u statu cullettivu di a cuscenza assicura ancu chì avemu principiatu à campà in armunia cù a natura di novu. Apermu i nostri cori, lasciate chì l'amore entra è capisce chì u nostru sbilanciamentu mentale autocreatu, basatu annantu à una orientazione mentale materiale / orientata à l'apparenza (per suprattuttu ancu inconsciente), hè rispunsevule per u sviluppu di u nostru corpu di u dolore è, in u risultatu, ancu per u sviluppu di e malatie hè (debilitatu di u nostru sistema immune attraversu un spettru di pensamentu negativu). Tuttavia, ricunnosce l'estensione di u mondu illusoriu custruitu intornu à a nostra mente hè un fattu chì trasporta u nostru sviluppu spirituale à un livellu più altu.

In u prucessu di u svegliu spirituale, l'enfasi ùn hè micca solu nantu à e nostre caratteristiche mentali è di risponde à e dumande elementari di a vita, ma hè ancu di utilizà u nostru spiritu per penetrà l'apparenza chì hè stata custruita intornu à a nostra mente .. !!

Per questu mutivu, u nostru svegliu spirituali, chì ancu bisognu di un cusì chjamatu prucessu di corpu di luce hè da esse uguagliatu cù un sviluppu versu una realità chì ùn hè più cuntenuta / falsificata da miccanismi di u mondu illusoriu creatu da u sistema. Per questu mutivu, l'estensione di u mondu illusoriu nantu à u nostru pianeta Terra hè ricunnisciutu gradualmente in stu prucessu. Stu risvegliu puderia, per esempiu, principià cù e cose chjuche, per esempiu capiscenu chì e malatie cum'è u cancer pò esse guaritu è ​​chì i cartelli di droghe sò specificamente suppressione rimedii.

Ricunniscenza di l'estensione di u mondu di a credenza cum'è parte di u nostru sviluppu attuale

fà credeQuestu hè esattamente cumu si puderia capisce à u principiu chì i vaccini sò arricchiti cù sustanzi altamente tossichi o chì i chemtrails o l'ingegneria in generale sò usati per cuntrullà a cuscenza. À pocu à pocu, si decodifica ancu e ragiuni di a circustanza planetaria guerriera è capisce quale famiglie guvernanu u mondu è, sopratuttu, perchè a facenu, quali scopi sò daretu. U veru sfondate à l'9 di settembre, l'assassiniu di Kennedy, l'assassiniu di a Principessa Diana o attacchi falsi di bandiera cum'è Charlie Hebdo sò ancu ricunnisciuti. À u tempu, più è più circustanze sò vedute nantu à a disinformazione è i bugie. Ciò chì una volta era marcatu cum'è una "teoria di cuspirazione" è possibbilmente ancu espostu à u ridiculu di l'idee currispundenti hè avà capitu è ​​ricunnisciutu cum'è parte di u mondu illusoriu impostu à noi. Ogni ricunniscenza ulteriore di l'estensione di u mondu illusoriu rende u nostru spiritu un pocu più liberu, perchè caccià l'ingannimentu autoimpostu per anni è ci dà una visione più pronunzia di u mondu. Ci permettemu di esse ingannati di menu in menu, o piuttostu manipulati, è sviluppà una forte putenza intuitiva chì ci permette di ricunnosce / sente circustanze apparenti ancu più facilmente. L'estensione di e bugie nantu à u nostru pianeta hè gigantesca, à pena capiscibile è cusì succede chì, cù u tempu, cunnosci una misura assai più grande di u mondu illusoriu è apre più è più dettagli à sè stessu. Chì, per esempiu, i primi dui guerri mundiali sò stati iniziati da famiglie ricchezza currispundente per affirmà interessi precarii, chì Chernobyl, per esempiu, hè stata attivata da un terremotu (Haarp) da l'Americani per anni di spionaggio sovieticu (è altri sfondi). ) o U fattu chì assai gravazioni di a Nasa ùn sò micca fatti in l'ISS in tuttu, ma in i studiosi di filmi, dopu vene in prima. L'intera cosa hè diventata più grande è più grande è da annu à annu inganni sempre più putenti sò smascherati. L'estensione di l'aspettu hè cusì enormu chì ùn pudete micca capisce micca sè stessu.

L'estensione di e bugie, a disinformazione o, per dì u megliu, u mondu illusoriu chì hè statu custruitu attornu à a nostra mente hè cusì tamanta chì ùn ci vole à pena ammette. Ùn si pò micca capitu è ​​dunque resiste cù tutte e vostre forze, soprattuttu à u principiu.. !!

Parechji sughjetti sò cusì cuntrariu à ciò chì hè statu martellatu in a vostra testa per anni chì e cuntruversii sorgianu direttamente è voi cum'è una persona sò massivamente attaccati è insultati. È quì hè u puntu cruciale. Sè noi stessi reagisce in una manera cusì disprezzativa è aggrottate, screditate, ancu ridiculizà massivamente una persona solu perchè ellu rapprisenta un parè chì ùn hè micca cunfurmatu cù a nostra propria visione di u mondu, allora questu deve sempre dà noi à pensà è duvemu dumandà. noi stessi perchè reagisce in una manera cusì disprezzativa è, soprattuttu, esclusiva.

Un passu impurtante per esse capace di prumove un sviluppu spirituale massivu o di pudè penetrà in l'apparenza di u mondu hè di apre u nostru statu mentale, chì successivamente revela un mondu per noi chì hè vistu da un statu di cuscenza imparziale è tolerante. ..!!

Iè, l'esclusione, hè ciò chì hè, legittimisimu una sclusione accettata da l'altri populi in a nostra mente, è questu solu perchè una opinione currispundente ùn si mette micca in a nostra visione di u mondu cundizionata è ereditata è poi dichjarà in u stessu soffiu chì ùn avemu micca dirittu. e tendenze -ala mostranu è esse tolleranti, chì tremendu paradossu. Per quessa, in u prucessu di u svegliu spirituale, hè di primura di apre a nostra mente piuttostu chè chjude à l'incunnisciutu. Solu una mente imparziale, rispettuosa, tolerante, pacifica è orientata à a verità hè capaci di creà una realità chì ùn hè micca solu furmatu da un statu di cuscenza in evoluzione constantemente, ma pò ancu penetrà l'apparenza di u mondu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment