≡ Menu

U passatu di una persona esercita una grande influenza nantu à a so propria realità. A nostra propria cuscenza di ogni ghjornu hè constantemente influenzata da pinsamenti chì sò prufondamente ancorati in u nostru subconsciousu è aspettanu solu di esse liberati da noi umani. Quessi sò spessu paure micca risolte, intricati karmici, mumenti di a nostra vita passata chì avemu prima suppressa è sò per quessa constantemente affruntate in qualchì modu. Questi pinsamenti senza riscattu anu una influenza negativa nantu à a nostra propria frequenza di vibrazione è carica continuamente a nostra propria psiche. In questu cuntestu, a nostra propria realità nasce da a nostra propria cuscenza. U più bagagliu karmicu o prublemi mentali chì purtemu cun noi, o megliu i pinsamenti più irrisolti chì sò ancorati in u nostru subconsciousu, più a creazione / furmazione / cambiamentu di a nostra propria realità hè influenzata negativamente.

L'effetti di u so passatu

U passatu ùn esiste piùUna larga varietà di prucessi di pensamentu sò ancorati in u nostru subconsciousu in questu sensu. A ghjente spessu piace à parlà di a chjamata prugrammazione o di cundizzioni. In questu sensu, a prugrammazione ancore diverse credenze autoimposte, cunvinzioni è pinsamenti. Pensieri negativi chì influenzanu significativamente l'avvenimenti di a nostra vita. Questa prugrammazione negativa si trova in dorme in u nostru subconsciousu è influenza continuamente u nostru cumpurtamentu. A maiò parte di u tempu ci anu ancu arrubbatu a nostra propria pace è assicuranu chì dirigemu u nostru propiu focusu micca nantu à a creazione di un novu statu di cuscenza orientatu positivamente, ma piuttostu nantu à a continuazione di u statu di cuscenza attualmente esistente, orientatu negativamente. Ci hè difficiule di lascià a nostra propria zona di cunfortu, accettà e cose novi, è lascià e cose vechje. Invece, ci permettemu di esse guidati da a nostra propria prugrammazione negativa è creanu una vita chì ultimamente ùn currisponde micca à e nostre idee. Per questu mutivu, hè impurtante chì avemu trattatu cù a nostra propria prugrammazione negativa di novu è dissolve di novu. Stu prucessu hè ancu essenziale per creà un statu di cuscenza orientatu pusitivu. Per pudè fà questu, hè impurtante di capiscenu alcune cose basi di u nostru passatu.

U passatu è u futuru sò solu custruzzioni mentali. Tutti dui esistenu solu in i nostri pinsamenti. Tuttavia, i dui tempi ùn esistenu micca. L'unicu ciò chì esiste in permanenza hè u putere di u presente !!

Un insight impurtante, per esempiu, seria chì u nostru passatu ùn esiste più. Troppu spessu, noi l'omu ci permettenu di esse duminati da u nostru passatu è ignurà u fattu chì u nostru passatu o u passatu in generale ùn esiste più, solu in u nostru propiu trenu di pensamentu. Ma ciò chì sperienzemu ogni ghjornu ùn hè micca u passatu, ma u presente.

Tuttu succede in u presente. Per esempiu, l'avvenimenti futuri sò creati in u presente, l'avvenimenti passati sò ancu accaduti in u presente.. !!

Ciò chì hè accadutu in u "passatu" hè accadutu in u presente è ciò chì succede in u futuru, per esempiu, hè ancu accadutu in u presente. Per pudè participà attivamente à a vita di novu, per diventà un creatore CUSCIU di a vostra propria realità di novu, hè impurtante di fucalizza nantu à stu mumentu presente (u prisente - un momentu eternamente in espansione chì hè sempre esistitu, hè è serà). . Appena ci perdemu in i prublemi mentali, per esempiu pensendu à i mumenti passati, i mumenti chì ci facenu sentu culpèvule, fermamu in u passatu chì avemu creatu, ma manca l'uppurtunità di attirà attivamente forza da u mumentu prisente. Per quessa, hè assai cunsigliatu per unisce à u flussu di u presente. Venite à patti cù u vostru passatu, ricunnosce i vostri carichi autoimposti è ricreate una vita chì hè cumpletamente in linea cù e vostre idee. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment