≡ Menu

Tuttu in tuttu l'esistenza hè cunnessu à un livellu immateriale. A separazione, per questu mutivu, esiste solu in a nostra imaginazione mentale è soprattuttu si sprime in forma di blocchi autoimposti, credenze isolanti, è altre frontiere autocreate. In ogni casu, ùn ci hè in fondu nisuna separazione, ancu s'ellu ci sentimu spessu cusì è qualchì volta avemu a sensazione di esse separati da tuttu. A causa di a nostra propria mente / cuscenza, però, simu cunnessi à l'universu sanu à un livellu immateriale / spirituale. Per quessa, i nostri pinsamenti righjunghjenu ancu u statu cullettivu di a cuscenza è ponu espansione / cambià.

Tuttu ciò chì esiste hè interconnessu

Tuttu ciò chì esiste hè interconnessuA più persone sò cunvinte di qualcosa in questu cuntestu, o piuttostu fucalizza nantu à un trenu di pensamentu currispundenti, più stu pensamentu si manifesta in u cullettivu è si trova pocu à pocu à espressione à u livellu materiale. Per quessa, l'attuale risvegliu spirituale cullettivu cuntinueghja à prugressu. Sempre più persone si trattanu di novu cù u so propiu terrenu primariu, ricunnoscendu u putere criativu di u so propiu statu di cuscenza, capiscenu chì a so propria vita o a so propria realità in ultimamente nasce da u so propiu spettru intellettuale è cusì accende un focu di purificazione chì si sparghje à u collu. vitezza nantu à a nostra terra. A verità nantu à a nostra propria terra, a verità nantu à a nostra vita, ghjunghje à più è più persone è ghjornu per ghjornu sta cunniscenza si manifesta sempre più in terra. Siccomu simu basamente cunnessi à tuttu, sempre attraemu e cose in a nostra vita chì ultimamente currispondenu à u nostru carisma (legge di risonanza). Se a nostra mente o i nostri pinsamenti ùn sò micca stati cunnessi à tuttu, allora stu prucessu di attrazione ùn saria micca pussibule, postu chì i nostri pinsamenti ùn puderanu micca ghjunghje à l'altri populi, micca solu u statu cullettivu di a cuscenza.

A nostra propria mente hè assai putente è pò attirà in a nostra vita tuttu ciò chì risona. Funziona dunque ancu cum'è un magnetu spirituale, chì à u turnu hà una forte attrazione.. !!

Ma ùn hè micca cusì chì a creazione funziona, ùn hè micca cusì cuncepitu per a nostra mente. U nostru propiu spiritu pò simpricimenti risonà cù tuttu è à u turnu attirà tuttu in a nostra vita cù quale risona. Hè ancu ciò chì hè speciale in a vita.

Tuttu hè unu è unu hè tuttu

Pudemu creà una vita chì currisponde cumplettamente à e nostre idee, cum'è noi pudemu attirà tutte e cose in a nostra vita chì avemu ultimamente bisognu. Di sicuru, questu dipende ancu assai di l'alineazione di u nostru statu di cuscenza. Un spiritu ansioso o un spiritu orientatu versu a negatività è a mancanza ùn pò micca attirà l'abbundanza, l'amore o l'armunia in a so propria vita, o solu in una misura limitata. À u cuntrariu, una mente amante o una mente orientata versu a pusitivita è a mancanza ùn attrae micca teme, disarmonia è altre discrepanzi. Per quessa, hè sempre cunsigliatu di attentu à i vostri pinsamenti, perchè ancu determinanu u cursu ulteriore di a nostra vita sana. Un altru aspettu eccitante di a nostra mente hè chì, per via di a so esistenza (di sicuru, nunda puderia esse senza cuscenza), creamu a nostra propria realità è per quessa rapprisentanu un unicu universu. Eckhart Tolle hà dettu ancu ciò chì segue: "Ùn sò micca i mo pinsamenti, emozioni, impressioni sensu è sperienze. Ùn sò micca u cuntenutu di a mo vita. Sò a vita stessu, sò u spaziu induve tutte e cose succede. Sò a cuscenza Sò avà Eiu socu". À a fine, hà assolutamente ragione in questu. Siccomu sì u creatore di a vostra propria vita, sì ancu u spaziu in quale tutte e cose passanu, sò create è, sopratuttu, sò realizate. Unu rapprisenta un unicu universu, una esistenza cumplessa chì hè prima cunnessa à tuttu è in seconda rapprisenta a creazione o l'universu stessu.

L'omu cum'è un esse spirituale rapprisenta un universu cumplessu, chì à u turnu hè circundatu da innumerevoli universi è si trova in un universu cumplessu .. !!

Per quessa, tuttu hè unu è unu hè tuttu. Tuttu hè Diu è Diu hè tuttu. Tuttu in l'esistenza rapprisenta un universu unicu, è l'universi à u turnu rapprisentanu, si sprimenu è sò riflessi in l'esistenza. Cum'è in u grande, cusì ferma in u picculu, cum'è in u picculu, cusì ferma in u grande. U macrocosmu hè riflessu in u microcosmu è u microcosmu à u turnu hè riflessu in u macrocosmu. Per questu mutivu ùn duvemu micca solu fucalizza nantu à e cose grandi in a vita, ma ancu attente à e cose chjuche in a vita, perchè ancu daretu à i più chjuchi esseri viventi / esistenze ci sò universi cumplessi, espressioni di a cuscenza. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

 

Lascia un Comment