≡ Menu
frequenza

Vivemu in un mondu chì hè sempre vistu da parechje persone da una mente orientata materialmente (3D - EGO mente). Dunque, simu ancu automaticamente cunvinti chì a materia hè omnipresente è vene cum'è una sustanza rigida solida o cum'è un statu rigidu solidu. Identifichemu cù questa materia, allineemu u nostru statu di cuscenza cun ella è, in u risultatu, assai spessu identificanu cù u nostru corpu. L'omu seria una accumulazione di massa o una massa puramente fisica, custituita di sangue è carne - per dì solu. In ultimamente, però, sta supposizione hè simplicemente sbagliata. Un errore, una illusione, causata da a nostra mente tridimensionale, chì à u turnu ci porta à pensà largamente in termini "materiali". Ma a materia hè in fine qualcosa di completamente diversu da ciò chì pensemu.

Oscillazione - vibrazione - frequenza

Oscillation - Vibration - FrequencyIn questu cuntestu, u mondu sanu ùn hè micca custituitu di materia, o piuttostu hè digià custituitu di materia, ma micca ciò chì avemu capitu per materia. À a fine di u ghjornu avete da capisce chì ùn ci sò micca cundizioni fissi è rigidi. Ch'ella sia acqua ghiacciata, scoglii, muntagne o ancu corpi umani, tutti sti corpi anu una cosa in cumunu è questu hè chì, in fondu, sò custituiti solu di energia. L'immaterialità hè ciò chì carattirizza a nostra origine. L'energia, l'oscillazione, a vibrazione, u muvimentu, a frequenza sò parti immubiliarii è fissi di a nostra vita (Se vulete capisce l'universu allora pensu à i termini freccia, energia, oscillazione è vibrazione - Nikola Tesla, un ingegnere elettricu chì era assai avanti. u so tempu). In quantu à questu, tuttu hè custituitu di energia oscillante, per esse precisamente di stati energetichi, chì à u turnu oscillanu / vibranu à una freccia currispundente. U numaru di oscillazioni per seconda determina l'"altezza / prufundità" di a freccia. In cunsiquenza, stu numeru cambia ancu e proprietà di un statu currispundente. Un statu chì a struttura energetica hà assai pochi oscillazioni per seconda, vale à dì hà una freccia freccia, acquistenu e proprietà di materiale chì sò tipichi per noi. A ghjente piace ancu parlà di stati energeticamente densi quì. Energia chì assume caratteristiche materiali per via di una freccia di vibrazione bassa. In quantu à questu, a materia hè un tali statu, vale à dì un statu energeticu chì hà una certa densità. Tuttavia, a materia ùn hè micca un statu solidu è rigidu, ma una struttura fatta di energia. In questu sensu, tuttu ciò chì esiste, ogni statu materiale hè ancu custituitu di energia, di energia condensata. I nostri pinsamenti, à u turnu, rapprisentanu tuttu u cuntrariu di questu Di sicuru, a nostra vita, a nostra propria realità, nasce da i pinsamenti è i pinsamenti ponu esse manifestati, ma in a so forma originale ùn sò micca.

In i pinsamenti ùn ci hè nè spaziu nè tempu, per quessa a nostra imaginazione mentale ùn hè sottumessu à alcuna limitazione..!!

I pinsamenti sò spaziali senza tempu (imaginate qualcosa, ci sò limiti à a vostra imaginazione? Spaziu o tempu? No! Ùn ci hè micca tempu o spaziu in pinsamenti, per questa raghjone pudete imaginà tuttu ciò chì vulete senza esse sottumessu à limitazioni deve), puramente. natura immateriale è ùn anu mancu quasi a densità chì i stati materiali anu. In questu cuntestu, ci hè ancu una lege universale chì ci mostra stu principiu in una manera simplice, à dì questu Principiu di ritmu è vibrazione.

U principiu di u ritmu è a vibrazione spiega solu perchè tuttu ciò chì esiste hè in muvimentu cuntinuu è, soprattuttu, perchè ùn ci sò micca stati esclusivamente fissi / rigidi .. !!

Stu principiu dichjara (puramente in relazione à l'aspettu di a vibrazione) chì tuttu ciò chì esiste hè custituitu solu di vibrazioni, chì tuttu hè in muvimentu constantu è chì ùn sò micca stati completamente rigidi. Ebbè, in ultimamente, sta cunniscenza di e nostre origini rivoluzionarà u mondu. Per parechji decennii, sta cunniscenza hè stata deliberatamente soppressa per cuntinuà à mantene l'umanità in una frenesia energeticamente densa. Ùn hè micca pensatu chì guardemu oltre u nostru orizzonte è cuminciamu à identificà cù a nostra propria mente di novu. Hè cusì chì i putenti (banche, elite finanziaria, famiglie ricche putenti, industrii, pulitici) perdenu u cuntrollu di noi è ùn ponu più prumove u sviluppu di a nostra propria mente egoista, u sviluppu di una visione di u mondu orientata à materiale è prima o poi anu. à aduprà u so bassu-frequency Abbandunà u sistemu, un sistemu chì hè ultimamente basatu nantu disinformazione, bugie è mezu-verità. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment