≡ Menu
a creazione

Aghju spessu citatu in i mo testi chì da u principiu di l'Età di l'Aquarius (21 dicembre 2012) una vera ricerca di a verità hè stata in u nostru pianeta. Questa scuperta di a verità pò esse tracciata à un aumentu di freccia planetaria, chì, per via di circustanze cosmiche assai spiciali, cambia seriamente a nostra vita nantu à a terra ogni 26.000 XNUMX anni. Quì si pudia ancu parlà di una elevazione ciclica di a cuscenza, un periodu in quale u statu cullettivu di a cuscenza hè automaticamente aumentatu. In u risultatu di sta espansione cullettiva di a cuscenza, a vita nantu à u nostru pianeta cambia enormamente.

Avemu evuluzione in esseri 5-dimensionali

Sò l'universu, a creazione è a vitaTuttu hè diventatu assai più trasparente, più in rete, più luminoso, più veri, a ghjente ricunnosce a verità daretu à u nostru sistema di novu, ricunnoscendu a so esistenza cum'è schiavi (schiavi, postu chì una prigione - custituita da disinformazione, mezze verità è bugie - hè stata custruita. attornu a nostra menti - un mondu illusionary + umanità hè stata fatta dipende di un sistema finanziariu basatu nantu à fraud||Parola chjave: interessu cumpostu), diventanu più sensibule, menu ghjudiziu è cumincià à campà in armunia cù a natura di novu. In più di questu, sta crescita cumpleta di a cuscenza si traduce ancu in un dispiegamentu di a nostra propria ànima, vale à dì u nostru aspettu simpaticu, empaticu è amante (qui ci piace ancu parlà di aspetti 5-dimensionali di a cuscenza - entrata in a 5a dimensione) hè sempre più espressu torna. À u listessu tempu, menu è menu spaziu hè offrittu à a so propria mente egoista è i cumpurtamenti / pinsamenti orientati materialmente, ghjudiziu, basati in l'odiu è discrediting diminuiscenu in seguitu, sò sempre più ricunnisciuti è scartati.

Tuttu ciò chì ferma in u nostru aumentu di freccia, tuttu ciò chì annebbia u nostru statu di cuscenza, hè avà ricunnisciutu + scartatu per via di u saltu quantum in u svegliu .. !!

In questu cuntestu, riducemu solu u nostru ballast karmicu autocreatu è sviluppemu più in un essendu 5-dimensionale / anima / luce.

Sò l'universu, a creazione è a vita

Sò l'universu, a creazione è a vitaMentri stu prucessu hè in piena evoluzione, assai persone capiscenu ancu chì anu bisognu di risposte nantu à u mondu, risposte nantu à u so propiu statu mentale, nantu à e so cundizioni di vita o ancu nantu à e grandi dumande di a vita (Quale hè u significatu di a mo esistenza, chì hà criatu a vita, ciò chì hè Diu, etc.) micca à l'esternu, ma assai più cunsirvatu / trovu in u so esse più internu. Tutte e risposte è e soluzioni sò digià in noi è ponu esse sperimentate di novu cù l'aiutu di u nostru statu di cuscenza. Tuttu prospera in noi, tuttu nasce in noi, simu a vita è a vita nasce da u nostru spiritu. Semu i creatori di a nostra propria realità è creanu / cambianu / rimodificate a nostra propria realtà ogni ghjornu. Per quessa, noi l'omu sò i diseggiani di u nostru propiu destinu, i forgi di a nostra propria felicità, sò l'imaghjini di u grande spiritu generale è per quessa avè e capacità creative currispondenti. Tuttu ciò chì percivemu in questu sensu in u mondu esternu hè solu un immateriale / mentale / prughjezzione di u nostru statu di cuscenza. Hè per quessa chì vedemu sempre e nostre parti in altre persone. Una persona odiosa, per esempiu, prughjetta u so odiu nantu à u mondu esternu è poi assai spessu si focalizeghja nantu à questu odiu, inconscientemente cercà stu odiu fora è di solitu truvà. L'odiu ch'ellu hà per l'altri populi saria solu l'odiu di sè stessu, un gridu d'amore, una espressione di mancanza d'amore di sè stessu o ancu una espressione di una mente completamente sbilanciata. Ùn vedemu micca u mondu cum'ellu hè, ma cum'è noi stessi. Per quessa, noi umani ùn campemu micca in una realità generale o, megliu, universale, ma in a nostra propria realità.

Ùn site micca in l'universu, SEI L'universu, una parte integrante di questu. In ultimamente, ùn site micca una persona ma un puntu di riferimentu in quale l'universu diventa cuscente di sè stessu. Chì miraculu incredibile - Eckhart Tolle .. !!

In questu sensu, ogni persona hà a so propria credenze, cunvinzioni è opinioni nantu à a vita, hà certe idee nantu à u mondu è hà una vista completamente individuali - ma in fine ùn ponu generalizà. In ultimamente, sta circustanza assicura ancu chì ogni persona hè u centru di l'esistenza (micca significatu in u sensu narcisista). Tuttu gira intornu à noi, tuttu scorri attraversu noi, ci circonda è hè messu in muvimentu da noi, solu perchè simu i diseggiani di a nostra propria realtà è rapprisentanu una maghjina divina diretta.

Semu ciò chì pensemu. Tuttu ciò chì simu nasce da i nostri pinsamenti. Formemu u mondu cù i nostri pinsamenti.. !!

Semu una maghjina di Diu / Spìritu generale è aduprà i putenzi di Diu / i putenzi di pensamentu per creà a vita, cambià a nostra vita, realizà / manifesti pinsamenti. Incrustati in un universu cumplessu (in u quadru grande), noi stessi rapprisentanu un universu cumplessu unicu è avemu un potenziale criativu incommensurable - avè u putere di cambià cumplettamente u mondu. Dipende solu di noi è l'usu di i nostri putenzi mentali, di u sviluppu di a nostra ànima + l'elevazione resultanti di u nostru statu di cuscenza. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment