≡ Menu

Tuttu ciò chì esiste hè custituitu solu di stati energetichi. Questi stati energetichi à u turnu pussedenu un livellu vibrativu unicu, energia chì vibra à frequenze. In u listessu modu, u corpu umanu hè custituitu solu di un statu energeticu vibrante. U vostru propiu livellu di vibrazione cambia constantemente a frequenza. A positività di ogni tipu, o in altre parolle, tutte e cose chì rinfurzanu u nostru statu mentale è ci facenu naturalmente più gioia, elevanu a nostra propria frequenza vibrazionale. A negatività di ogni tipu o qualcosa chì aggrava u nostru statu mentale è ci rende più infelici, più soffrenu, à u turnu diminuisce u nostru statu infestatu. In questu articulu, vi prisintà 7 cose di ogni ghjornu chì abbassanu massivamente u vostru livellu di vibrazione.

1: Ogni forma di dipendenza

ogni forma di dipendenzaTutte e forme di dipendenza è soprattuttu l'abusu di sustanzi addictive, cumpresi, per esempiu, tutte e droghe (in particulare l'alcohol), u cunsumu di tabacco, l'addiction di soldi, u workaholism, l'abusu di droghe (principalmente analgésiques, antidepressivi, etc.), anorexia, dipendenza da u ghjocu, diversi stimulanti (cafè) è l'addiction à fast food o alimenti generalmente malsani abbassanu massivamente u nostru livellu di vibrazione. Queste sustanzi o addiczioni appartenenu à i carichi energeticamente densi chì ci gravanu l'omu una volta è una volta è anu un effettu durabile nantu à a nostra propria custituzione mentale è fisica. In questu cuntestu, tali addictions ùn solu dannu a nostra propria salute, condensate a nostra propria basa energetica, ma ancu dominanu a nostra propria mente à u stessu tempu. Per esempiu, qualchissia chì beie caffè ogni ghjornu è ùn pò micca fà senza ellu, diventa inquieta quandu u pensamentu di beie caffè ùn pò esse realizatu è poi cede à l'addiction pò esse mentalmente duminatu da l'addiction in questu sensu. Un ùn hè più maestru di u so corpu, u so spiritu, è ùn pò più campà in cuscenza in l'ora. Omu lascia mentalmente u so propiu statu presente, si carica di un scenariu futuru mentale, un scenariu in quale si cede à l'addiction è cusì abbassa a so propria frequenza vibrazionale. S'è vo erate mentalmente cumplettamente liberu è ùn hè più ligatu à dipendenze fisiche, allora ùn saria micca un prublema per fà senza a sustanza addictive currispondente. Tandu si accetterebbe a so cundizione attuale cum'è hè è ùn si preoccupa micca. In un tali casu, a so propria presenza immateriale avaristi allora una frequenza di vibrazione significativamente più alta, si senti più ligera è ùn saria micca sottumessu à l'addiction. Di sicuru, beie caffè ogni ghjornu ùn hè micca paragunabile à un abusu di medicazione ogni ghjornu, ma si riduce picculi addictioni a frequenza vibrazionale di unu.

2: Pensieri negativi (paure è paure)

pensieri negativi-ansietà-e-pauraI pinsamenti negativi sò unu di i mutivi principali per una riduzione di a freccia di vibrazione propria. In questu cuntestu, i timore di ogni tipu anu un effettu durabile nantu à u so livellu di vibrazione. Ùn importa micca s'ellu si tratta di teme esistenziali, teme di a vita, paura di perdita o ancu fobie chì paralizanu a nostra propria mente. In ultimamente, tutte e paure sò, in u so core, meccanismi energeticamente densi, stati energetichi chì vibranu à una freccia bassa è per quessa diminuiscenu u nostru statu infestatu. I timori portanu sempre à una riduzzione massiva di u nostru statu energeticu è ci robbanu a nostra voglia di vita. Ci vole ancu esse dettu quì di novu chì i paure à a fine di u ghjornu impediscenu solu di pudè campà in cunscienza in l'ora. Per esempiu, quandu qualchissia hà paura di u futuru, quella persona hè preoccupata di qualcosa chì apre ùn esiste micca à u livellu attuale. Ciò chì puderia succede in u futuru ùn hè micca accadutu à u livellu attuale. O simu in u futuru avà ? Di sicuru, micca, a vita sana di una persona hè sempre in u presente. Ciò chì succede in u futuru succede in u presente. U listessu vale ancu per u passatu. L'omu spessu tendenu à sentenu culpèvule per u passatu. Stai à pusà per ore, possibbilmente dispiacendu qualcosa chì avete fattu, sentindu culpèvule per qualcosa è avè tali pinsamenti negativi annantu à qualcosa chì succede solu in a vostra mente. Ma u passatu ùn esiste più, site sempre in l'oghje, un mumentu eternu in espansione chì hè sempre esistitu, hè è serà è u putere di stu mumentu deve esse usatu. Se lasciate tutte e vostre paure è riesce à esse cumplettamente presente mentalmente in u tempu presente, impediscenu una diminuzione drastica di u vostru livellu di vibrazione.

3: Ghjudicà / chistusgiate / chistumi nantu à a vita di l'altri

circa-a-vita-di-l-altri-ghjudiziu-di-pettegoleOghje campemu in una sucità induve i ghjudizii sò più prisenti chè mai. A ghjente ghjudica tuttu è tutti. Parechje persone trovanu difficiule di rispettà pienamente l'individualità o l'espressione unica di una altra persona. Discreditate l'idee di l'altri è vi burlate di elli. E persone chì ùn currispondenu micca à a so propria visione di u mondu in ogni modu, ùn currispondenu micca à e so idee sò automaticamente disprezzate per u so esse. Un tali pensamentu hè ultimamente solu per sè stessu mente egoista attribuitu. Questa mente hè rispunsevule per a produzzione di a densità energetica è, in ultimamente, face chì u nostru livellu vibrazionale diminuisce. Ma hè impurtante capisce chì i ghjudizii ùn solu dannu l'altru, ma ancu riduce u so propiu statu energeticu. In questu cuntestu, i ghjudizii sò solu risultatu da insatisfazione persunale. Qualchissia chì hè perfettamente cuntenta, auto-amante, felice è allegra ùn hà micca bisognu di ghjudicà a vita di l'altru. Una tale persona ùn cerca più l'aspettu negativu apparente di l'altru, ma vede solu u pusitivu in tuttu. U vostru propiu statu internu hè sempre riflessu in u mondu esternu è viceversa. Tandu si capisce chì una sclusione internamente accettata da l'altri parsoni risulta solu da una mancanza d'accettazione di sè stessu. Al di là di questu, unu hè tandu cuscente chì ùn hà micca u dirittu di ghjudicà a vita di l'altru, chì tali idee portanu solu svantaghji è ùn currispondenu micca à a vera natura umana. In fondu, ogni esse umanu hè un universu fascinante chì scrive una storia unica. Ma s'è tù ti scherzi di a vita di qualcunu, ti piace à pettegolare, pettegolare è ghjudicà, allora questu finisce solu in una diminuzione di a vostra propria frequenza vibrazionale. Pensieri negativi, densità energetica chì legittimate in a vostra propria mente.

4: Identificazione cù u rolu di a vittima

Identificazione cù u rolu di vittimaParechje persone spessu piace à vede elli stessi vittime. Avete a sensazione chì tutti quelli chì vi circundanu duveranu dà a so attenzioni cumpleta perchè pare ch'ella sia piena di soffrendu. Avete bisognu constantemente di a simpatia di l'altri populi è disperate internamente si ùn hè micca datu. Cerchete l'attenzione di l'altri persone patologicamente è cusì vi pigliate in un ciculu vicious. Inoltre, tali persone si cunvince cù tutte e so putenza chì sò vittimi di circustanze, chì u destinu ùn hè micca bonu per elli. Ma à a fine ognunu hà u so destinu in e so mani. unu hè Creatore di a vostra propria realtà attuale è pudete sceglie per sè stessu cumu fà a vostra propria vita. U soffrenu, i timore è u dulore sò creati in a cuscenza di ogni esse umanu. Sò rispunsevuli di legittimà a sofferenza o a gioia in a vostra propria mente. L'amore di sè stessu hè una parolla chjave quì. Qualchissia chì s'aima cumplitamenti, hè cuntenta di sè stessu è ùn hè micca sottumessu à sentimenti di sulitudine ùn deve micca forza à un rolu di vittima. E persone chì s'identificanu cù u rolu di vittima spessu culpanu à l'altri per i so prublemi. Puntate u dettu à l'altri è li culpisce per u vostru soffrenu. Ma, cum'è digià dettu, nimu hè rispunsevuli di ciò chì unu sperienze in a so vita. Di sicuru, hè faciule per culpisce l'altri per i vostri fallimenti, ma a verità hè chì nimu hè culpèvule per a vostra propria situazione. Se capite questu di novu è rompe u prucessu di soffrenu, se riesce à ripiglià a piena rispunsabilità per a vostra vita di novu, allora questu porta à u vostru livellu di vibrazione chì aumenta enormemente.

5: Hubris spirituale

arroganza spiritualeIn particulare in u prucessu di svegliu, succede una volta è una volta chì a ghjente mostra una arroganza spirituale. Omu hà u sintimu chì unu hè statu sceltu ellu stessu è chì una sola cunniscenza autodeterminata hè stata cuncessa. Ti mette sopra à a vita di l'altri è cuminciate à vede sè stessu cum'è qualcosa di megliu. Tandu ùn pudete più accettà u statu di cuscenza di l'altri populi è etichettate cum'è persone ignoranti. Ma tali pensamentu hè solu una fallacia perpetuata da e nostre menti egoistiche. Ti tagliu mentalmente da un "sentimu" è agisce solu in u vostru propiu interessu. Un tali pensamentu infine porta à l'isolamentu mentale autoimpostu. In tali casi, unu agisce cumplettamente fora di a so propria mente ego è crede istintivamente chì solu sè stessu hè destinatu à verità più altu. Tuttavia, unu deve capisce à questu puntu chì à un livellu immateriale tutte e persone sò arrotondati l'una cù l'altru. Semu tutti unu è unu hè tutti. Ogni esse vivente hè un universu cumplessu, hà a so propria realità, una cuscenza / subconsciente è sopratuttu a capacità di scopra a vita cù l'aiutu di a mente cuscente. Nimu hè megliu o peggiu è nimu hà cunniscenze in questu cuntestu chì hè stata datu solu à elli. In fondu, pare ancu chì tuttu esiste digià in esistenza. Tutti i pinsamenti esistenu digià, sò nantu à una freccia di vibrazione individuale è ogni persona hà l'uppurtunità di diventà a cunniscenza di a cunniscenza currispondente di novu aghjustendu u so livellu di vibrazione. In ultimamente, l'hubris spirituale ci taglia solu da a creazione unificata è riduce massivamente a nostra frequenza vibrazionale. 

6: Morbida gelosia

ghjilosiaA gelosia hè un prublema chì preoccupa parechje persone. Ci sò persone chì mostranu una gelosia patologica. In una cullaburazione, pare chì vi fucalizza solu nantu à un pensamentu in quale pudete perde u vostru cumpagnu, un scenariu in quale u cumpagnu puderia ingannà. Calchì volta siate per ore in u vostru propiu appartamentu è fate u cervellu sopra, ùn pudete micca pensà à nunda d'altru. A negatività chì unu deriva da ellu solu porta à a diminuzione di u so livellu di vibrazione. Unu tira a densità energetica da un scenariu mentale chì ùn esiste micca à u livellu attuale. Allora vi preoccupate di qualcosa chì hè tenutu vivu solu in a vostra propria mente. U prublema cù questu hè chì a gelosia porta à u cumpagnu chì ti tradisce. L'energia attrae sempre energia di a listessa intensità (lege di risonanza) è qualchissia chì hè constantemente ghjilosu allora assicura chì stu scenariu puderia esse manifestatu in a so propria realità. In più di questu, allora radiate u statu ghjilosu à u mondu esternu. À a fine di u ghjornu, u sensu cuntinuu di ghjilosu portarà à fastidiu u vostru cumpagnu è restringe a vostra libertà. Ma cun questu, ottene u cuntrariu esatta è u vostru propiu cumpagnu si taglià solu da voi ancu di più. Per questu mutivu, hè assai impurtante per ùn lascià chì i sentimenti di ghjilosu vi dominanu. Si capisce di novu chì a gelosia hè solu un pruduttu di a so propria mente egoista è aumenta a so propria freccia di vibrazione in questu sensu.

7: Brutalità è core friddu

Prima di tuttu, a brutalità è a friddizza di u core indicanu chakra di u core chjusu è sò in segundu fattori chì riducenu estremamente u livellu di vibrazione. Avete sempre l'urgenza di pruvà sè stessu è ùn avete micca scrupulu à inflighje a viulenza à l'altri. Qualchissia chì ùn hà assolutamente micca prublemi cù questu generalmente radiate una certa freschezza di u core à u mondu esternu. Unu hà u sintimu chì tali persone sò friddi cum'è u ghjacciu, ùn anu micca core è sò in un locu maliziusi in natura. Ma in fondu ùn ci hè micca persone cattivi. In u fondu di ogni esse umanu ci hè un latu misericordioso è spirituale chì aspetta solu per esse vissutu di novu. Stu aspettu energicamente luminoso hè in u core di ogni esse umanu è se tornate cuscenza di ellu è agisce fora di u vostru propiu amore, prutegge, rispettu, rispettu è valurizà l'altri esseri viventi per a so spressione individuale, allora questu sempre risultatu in un aumentu. in a vostra propria frequenza di vibrazione. Hè dunque cunsigliatu di ricusà a viulenza di ogni tipu. Unu ùn hà u dirittu di dannu arbitrariamenti à l'altri populi, questu solu crea un ambiente energicamente densu, un statu di cuscenza energicamente densu, chì à u turnu hà un effettu assai durabile nantu à u so propiu organismu. U vostru corpu reagisce à tutti i pinsamenti è sensazioni. Qualchissia chì hè spessu chinu d'odiu è rabbia solu si dannu in questu cuntestu. Un deteriora a so custituzione fisica, abbassa u so livellu vibrazionale, è cusì diminuisce e so capacità mentali. Per questu mutivu, hè cunsigliu per aduttà un statu di mente pusitivu è tranquillu. Per d 'altra banda, a viulenza crea solu più viulenza, l'odiu genera più odiu è, à u cuntrariu, l'amore genera più amore. Cum'è Mahatma Gandhi hà dettu una volta: Ùn ci hè manera di a pace, perchè a pace hè a strada.

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment

    • Sandra 3. Settembre 2023, 9: 52

      ehi.

      Chì s'accorda cù ciò chì cunnoscu digià. Sò attualmente in una vibrazione assai bassa. In u paràgrafu nantu à u rolu di a vittima avete mintuatu chì ùn pudete micca esse in questu rolu è poi menzionatu una limitazione, à dì a solitude. Sò solu. Ogni persona chì risonu hè luntanu. Chì face a solitude à a vibrazione?

      rispondi
    Sandra 3. Settembre 2023, 9: 52

    ehi.

    Chì s'accorda cù ciò chì cunnoscu digià. Sò attualmente in una vibrazione assai bassa. In u paràgrafu nantu à u rolu di a vittima avete mintuatu chì ùn pudete micca esse in questu rolu è poi menzionatu una limitazione, à dì a solitude. Sò solu. Ogni persona chì risonu hè luntanu. Chì face a solitude à a vibrazione?

    rispondi