≡ Menu

In u cursu di a vita, i più diversi pinsamenti è credenze sò integrati in u subconsciousu di una persona. Ci sò e credenze pusitive, vale à dì e credenze chì vibranu à una freccia alta, arricchisce a nostra propria vita è sò altrettantu utili per i nostri cumpagni umani. Per d 'altra banda, ci sò e credenze negative, vale à dì e credenze chì vibranu à una freccia bassa, limitanu e nostre capacità mentali è à u stessu tempu dannu indirettu à i nostri cumpagni umani. In questu cuntestu, sti pinsamenti / credenze di vibrazione bassa ùn anu micca solu a nostra propria mente, ma anu ancu un effettu durabile nantu à a nostra cundizione fisica. Per questu mutivu, in questu articulu vi presentà 3 credenze negative chì affettanu massivamente u vostru propiu statu di cuscenza.

1: Culpa micca ghjustificata

culpèIn u mondu d'oghje, a culpa injustificata hè cumuna per parechje persone. Spessu unu assume istintivamente chì l'altri sò culpèvule per i so prublemi. Puntate u dettu à l'altri persone è culpisce per u caosu chì avete creatu, per u vostru propiu sbilanciamentu internu o per a vostra propria incapacità di trattà cù pinsamenti / emozioni più attentamente. Di sicuru, culpisce altre persone per i nostri prublemi hè u metudu più simplice, ma sempre ignurà u fattu chì, per via di a nostra capacità creativa (a cuscenza è i prucessi di pensamentu resultanti - creatori di a nostra vita, a nostra realità), noi stessi. rispunsevuli di a nostra vita. Nimu, assolutamente nimu, hè culpèvule per e so circustanze. Per esempiu, imagine un cumpagnu in una relazione chì si senti offesu è feritu per l'insulti o e parolle cattivi da l'altru cumpagnu. Se u vostru cumpagnu si sente male in u mumentu, di solitu culpisce l'altru cumpagnu per a vostra vulnerabilità per i vostri parolle malati. In ultimamente, però, ùn hè micca u vostru cumpagnu chì hè rispunsevuli di u vostru propiu dulore, ma solu voi. Ùn pudete micca trattà cù e parolle, site infettatu da a resonance currispundente è affundà in un sensu di vulnerabilità. Ma dipende di ogni persona stessu chì pinsamenti legittimi in a so propria mente è, soprattuttu, cumu si tratta di e parolle di l'altri populi. Dipende ancu da a so propria stabilità emotiva cumu si tratta di una tale situazione. Qualchissia chì hè cumplettamente ellu stessu, hà un spettru pusitivu di pinsamenti, ùn hà micca prublemi emutivu, ferma calmu in una tale situazione è ùn esse micca influenzatu da e parolle.

Qualchissia chì hè stabile emotivamente, in l'amore di sè stessu, ùn si permette micca di esse feritu.. !!

À u cuntrariu, pudete trattà cun ellu è ùn saria micca feritu per via di u vostru propiu amori forte. L'unicu ciò chì puderia nasce seria dubbii annantu à u vostru cumpagnu, perchè chì ùn hè micca in una relazione. A cunsiquenza seria l'iniziu di una separazione in u casu di "insulti / parolle negativi" permanenti per creà spaziu per e cose novi è pusitivi. Qualchissia chì hè stabile emutivu è in l'amore stessu puderia esse cunfortu cù un tali passu, cun un tali cambiamentu. Qualchissia chì ùn hà micca stu amori di sè stessu in elli si romperà è suppurtà tuttu questu una volta è una volta. Tuttu ciò chì succede allora finu à chì u cumpagnu colapsà è solu dopu inizia a separazione.

Ogni persona hè rispunsevuli di a so vita.. !!

Tandu si feria ancu a culpa : « Hè rispunsevuli di a mo suffrenza ». Ma hè veramente ellu? Innò, perchè sì rispunsevuli di a vostra situazione è solu pudete fà cambià. Vulete chì a vostra vita sia più pusitiva, poi pigliate i passi appropritati è siparati da tuttu ciò chì vi causa danni ogni ghjornu (sia in l'internu sia fora). Se vi sentite male allora solu vi sò rispunsevuli di stu sentimentu. A vostra vita, a vostra mente, e vostre scelte, i vostri sentimenti, i vostri pinsamenti, a vostra realità, a vostra cuscenza è più di tuttu u vostru soffrenu chì lasciate duminà sè stessu. Nimu hè culpèvule per a qualità di a so propria vita.

2: Dubite nantu à a vostra propria felicità in a vita

risonanza feliceCerti pirsuni si sentenu spessu cum'è a mala furtuna li seguita. In stu cuntestu, voi stessu sò cunvinta chì qualcosa di male vi succede tuttu u tempu, o piuttostu chì l'universu ùn saria micca gentile per voi in questu sensu. Certi pirsuni vanu ancu più luntanu è si dicenu chì solu ùn meritanu micca esse felici, chì a mala furtuna serà un cumpagnu constante in a so vita. In ultimamente, però, sta credenza hè una falla massiccia attivata da a nostra propria mente egoistica / bassa vibrazione / tridimensionale. Ancu quì, ci vole prima esse mintuatu novu chì unu hè rispunsevuli di a so vita. A causa di a nostra cuscenza è i pinsamenti resultanti, pudemu agisce autodeterminati è sceglie per noi stessi quale direzzione deve piglià a nostra vita. Inoltre, noi stessi sò rispunsevuli di s'ellu attraemu a bona o mala furtuna, cù quale noi stessi risonate mentalmente. À questu puntu deve esse dettu chì ogni pensamentu vibra à una freccia currispundente. Sta freccia attrae frequenze di a listessa intensità è struttura (legge di risonanza). Per esempiu, s'è vo pensate à un scenariu chì vi fa arrabbiare à l'internu, più pensate à questu, più arrabbiate. Stu fenominu hè duvuta à a lege di risonanza, chì dice solu chì l'energia sempre attrae energia di a listessa intensità. E frequenze attranu sempre stati chì oscillanu à a listessa freccia. Inoltre, sta frequenza aumenta in intensità.

L'energia attrae sempre energia chì vibra à una freccia simili.. !!

Siate arrabbiatu, pensateci è vi arraggiate solu più. Per esempiu, sè ghjilosu, pensate à questu, allora chì a ghjelusia solu intensificà. Un fumatore languidu ùn hà da aumentà a so brama di una sigaretta più ch'ellu ci pensa. In ultimamente, unu sempre attira quellu in a so propria vita cù quale si risona mentalmente.

Attrai in a vostra vita ciò chì risonate mentalmente.. !!

Sè site cunvinta chì a mala furtuna vi seguitarà, chì solu e cose cattivi vi succederanu in a vita, allora questu succede. Micca perchè a vita vole qualcosa di male per voi, ma perchè vi resonate mentalmente cù u sintimu di "mala furtuna". Per via di questu, solu attirà più negatività in a vostra vita. À u listessu tempu, vi guardà a vita è tuttu ciò chì vi succede da sta perspettiva negativa. Pudete solu cambià sta situazione cambiendu a vostra propria attitudine mentale, risonendu cù abbundanza invece di mancanza.

3: A crede chì site sopra à a vita di l'altri

ghjudiceDapoi innumerevoli generazioni ci sò stati persone in u nostru pianeta chì mettenu a so vita, u so benessiri, sopra à a vita di l'altri populi. Questa cunvinzione interna cunfina cù a follia. Pudete vede sè stessu cum'è qualcosa di megliu, ghjudicà a vita di l'altri è denunzià. Sfurtunatamente, stu fenominu hè sempre assai presente in a nostra sucetà oghje. In questu sensu, assai persone escludenu e persone socialmente più debuli o principalmente finanziariamente più debuli. Quì pudete piglià e persone disoccupate chì ricevenu prestazioni di disoccupazione per esempiu. In stu cuntestu, assai pirsuni puntanu u dettu à elli è dicenu chì queste persone sò solu parassiti suciali, subhuman, boni per nunda chì sò finanziati da u nostru travagliu. Puntate u to dettu à queste persone è in quellu mumentu mettevi sopra à a so vita o à a vita d'una altra persona senza avè nutatu. In ultimamente, questu crea una esclusione internamente accettata da e persone chì vivenu in modu diversu. In u listessu modu, assai cose in a scena spirituale sò esposti à ridicule. Appena qualcosa ùn currisponde micca à a so visione di u mondu o pare ancu troppu astrattu per sè stessu, omu ghjudicà u corpu di pensamentu currispundente, si burla, scredita a persona in quistione è si vede cum'è qualcosa di megliu cà quellu chì apparentemente ne sà di più. vita è più u dirittu di prisentà sè stessu cum'è qualcosa di megliu. In u mo parè, questu hè unu di i prublemi più grande in u mondu. Questu hè ghjudicà i pinsamenti di l'altri. Attraversu a calamità è u ghjudiziu, ci mettemu injustificamente sopra a vita di l'altru è escludemu quella persona per u so esse. À a fine di u ghjornu, nimu in u mondu ùn hà u dirittu di ghjudicà a cieca a vita / u pensamentu d'una altra persona.

Nimu in u mondu hà u dirittu di mette a so vita sopra à a vita d'una altra criatura.. !!

Ùn avete micca u dirittu di pensà à voi stessu cum'è qualcosa di megliu cà mette a vostra vita sopra à a vita di l'altru. Finu à chì puntu sì più unicu, megliu, più individuale, più eccezziunale chè qualcunu? Un tali pensamentu hè un pensamentu di l'ego puru è in ultimamente limita solu e nostre capacità mentali. Pensieri chì annunzianu u vostru propiu statu di cuscenza cù u tempu per via di frequenze basse. À a fine di u ghjornu, però, simu tutti esseri umani cù talenti è capacità assai spiciali. Avemu da trattà l'altri persone esattamente cum'è vulemu esse trattatu noi stessi. Oltre à quessa, solu una sucità inghjusta o un corpu di pensamentu nasce chì à u turnu causa danni à l'altri populi. Per esempiu, cumu pò emerge un mondu pacificu è ghjustu s'è no cuntinuemu à puntà u dettu à l'altri populi è discrediting elli, s'è no surrisu à l'altri persone per a so spressione individuale invece di pagà u rispettu.

Semu una grande famiglia, tutte e persone, fratelli è surelle..!!

Dopu tuttu, simu tutti esseri umani è rapprisentanu una grande famiglia nantu à stu pianeta. Hè esattamente cumu duvemu guardà noi stessi. Fratelli e surelle. E persone chì si rispettanu, s'estimanu è s'apprezianu invece di ghjudicà l'altri. In questu sensu, ogni esse umanu hè un universu fascinante è deve esse vistu cum'è tali. Ùn ci hè manera di a pace, perchè a pace hè u modu. In listessu modu, ùn ci hè micca manera di amà, perchè l'amore hè u modu. S'ellu pigliamu questu in core è rispettemu a vita di l'altri populi, allora faremu un tremendu prugressu suciale. Nisun prugressu tecnicu pò esse paragunatu cù u prugressu spirituale, morale. Agisce da u vostru core, rispettendu l'altri populi, pensendu pusitivu à a vita di l'altri, esse empaticu, questu hè u veru prugressu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment